Translate

Saturday, January 02, 2010

[ bukan cinderella ]

kau ingat ini cerita cinderella??

ada mak pari-pari magic kan labu jadi kereta kuda??

ada putera mencari kau hanya semata sebelah kasut kaca??

sudah-sudahlah bermimpi

sebab takkan jadi realiti

dan sudah-sudahlah meratapi

hati yang pecah hanya tunggu saat mati.





p/s: skil membelog ke laut..jadi yang keluar adalah entry lagho..harap maklum.. ;P

16 pengkomeng:

Tijah said... Best Blogger Tips

burppp alhamdulillah!!!

*sbb tak tau nak komen apa...

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

kak tijah:

nyum..nyum..

*ngah nyekik roti bakor*

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

kadang2 entry lagho mcm ni lagi best di bace dari entry2 berat yang nak kena bace sambil berfikir sambil berkerut dahi..hehehe

Kejora =) said... Best Blogger Tips

jiwa kaco ke sis??

lek2..tahun baru nih, cari je la yg baru..

muahahhaha..

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

mimie:
selingan semata2...xde idea nk merapu apa..hahaha :P



kejora:
ni entry mengada2 nama dia...hahahaha!

[patah hati syeikh muzaffar dh xsolo lg..kihkihkih :P ]

pari pari syurga said... Best Blogger Tips

ape sebut2 nama beta ni? tak senang beta nak beristirehat..






psstt.. kak, sudah2 lah tu nak meroyan. hahaha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa la susahkan meroyan,,,ngurat je pokchik,,, tapi sebelum tu sediakan la hantaran penguratan dalam dua tiga lori keselamatan,,warf,w,arf,,warf,,

Mazru Majid said... Best Blogger Tips

hmm..ape kes hanie?hehehe

hisham said... Best Blogger Tips

salam hanie...awat ni....hehe
kasut kaca senang peach nnti luke kaki....

Koyuki said... Best Blogger Tips

yup
sudah2 lah bermimpi
biar sindirela saja yang bermimpi kan?

hehe

fatin hanani said... Best Blogger Tips

hahaha
fatin terasa nih hahaha
sukan beragan cm 2 kowt hehe

tasekM said... Best Blogger Tips

biasa la tu hani...

meroyan kan amalan mulia.



he he.



.

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

anim:
demm!! mn ade akak meroyan. melagho jek..ahahaaha~



pokchik:
tak nak lah. pokcik high maintenance..susah nk jaga.. to hensem to handle..hahahahaha :P



mazru:
ahhaaha..xde kes ape.saje. xde idea nk menghapdet.. :P

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

hisham:
xpe la..i pakai crocs jek..sure ok kan..kihkihkih..



koyuki:
tu la dia..nih bkn lg bermimpi ni..siap ngigau sekali..hahaah




fatin:
aikk..kuat berangan jgk ke? baik mkn buah berangan. pehh...sedap seii..hahahah




kak tasek:
x pompuan la kalo x meroyan..ye x kak...hahahahaha XD

Lifesaver said... Best Blogger Tips

ke laut?bahaya tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

:d .. awal taun dah lagho cik hanie