Translate

Monday, January 18, 2010

[ taktik ]

tengah borak² dengan kakak aku..datang anak dia..dengan mata layu dan kuyu...muka sehabis comel yang boleh..tangan kanan pegang botol susu ade gambar pooh ke gambar barney ntah.

"ibu..paan nak tido sangat ni. nak susu"

kakak aku ambil botol susu. tapi masih lagi sambung sembang dengan aku. biasalah..gosip terhangat. mana buleh berhenti sekerat jalan. karang hilang feel nak buat dosa runcit².

"ibu....boleh tak... paan nak susu. ngantuk ni!!"

cepat² kakak aku bangun. buatkan susu untuk budak kecik nih. badan saja kecik. tapi mulut macam orang tua. haa... jangan kata belajar dari aku pulak.

10 minit lepas tu..budak kecik yang kononnya mengaku mengantuk sangat² sampai tak larat nak bukak mata..tengah main kejar² ngan kakak dia..

"memang tu la taktik dia kalau nak suruh orang cepat buat susu" kata kakak aku..

hoh....kecik² gini dah pandai main politik. nih kalau zaman kanak² ribena dulu aku buat peel gini..memang confirm kena karate 8 ketul.


sila jangan tertipu dengan kecomelan beliau



salam takziah untuk CD sekeluarga atas kembalinya ayahanda tercinta, Abdul Razak Omar ke rahmatullah petang semalam. semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan orang² yg beriman. Al-fatihah..

14 pengkomeng:

Lelaki Autumn said... Best Blogger Tips

ini nak berhenti suruh buat susu atau nak suruh mak dia berhenti mengumpat . heheheh

Lifesaver said... Best Blogger Tips

comel siot!

tasekM said... Best Blogger Tips

bagi je la susu yu yanggggg... muahahaha...

:P



.

Kejora =) said... Best Blogger Tips

hahaha..
aku pun selalu kena cam tu ngan cucu-cucu mak aku.....

~0~ said... Best Blogger Tips

wah....mesti ikut perangai ko kan...ekekekek

jo said... Best Blogger Tips

kecik-kecik dah licik..

fiD said... Best Blogger Tips

dia nak manje2 tue, heee

Farid Fernandez said... Best Blogger Tips

nmpak sgt anak buah mu nie taw korang ngah wat mulut jahat,... hehehe

macha_sezs said... Best Blogger Tips

akak tasek punya koommeennnn~

ai tak masuk campo!
heheh~

ezam said... Best Blogger Tips

beta sangat suka stetmen tasekM.

kolo betol,mesti geli2..

hahahahhahaha

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

L.A:
asenye dua2 lah kot. haha


life:
part comel tu..dia ikut maksu dia. hoho


kak tasek:
ish kak..x capai peringkat matang lagi..

hahahahahah!! adeh deh...XD



kejora:
kannn...salu sgt jd mangsa utk di ambik kesempatan. nasib la masing2 kecik lg..



~0~:
ish..aku kecik2 dulu sopan wei...baik jek..[aku tipu]

H.A.N.I.E said... Best Blogger Tips

jo:
tu la dia nya. dh besar2 nt..jgn jd mcm nazib rajak udah le..



fid:
manja bwk nk ke jentik telinga buleh la..hahha



farid:
hoh..mn ada. ni mulut ade kurnia insurans ok. tp dh expired la. :X



macha:
ko bdk kecik duduk dendiam..hahaha



ezam:
aik..ade pengalaman ke??? moskel ni...

-aTie- said... Best Blogger Tips

kanak2 sekarang memang bijak men politik...mest gara2 kes dgr berite n tgok akbar asek2 politik sane sini

Khaizarien Blog @ atie

hanie said... Best Blogger Tips

atie:
tu la dia nya...pandai lain macam..
hehehe

XD