Translate

Wednesday, March 10, 2010

[ kenangan lalu ]

di usia yang masih mentah
segalanya terasa menyiksa

mata berair
merah.
ada titis jernih mengalir
lenjun hujung baju

pandangannya berkaca
jadi dua
hendak lari rasa tak terdaya
hendak bersuara..
bibir bagai rapi dimangga

dia redha.
pasrah dalam keterpaksaan.
menurut.


"halahhh..baru suruh potong bawang..dah menangis tak tentu hala.."


zasssss....

kena laser dengan bonda!

pedih....pedih....

tapi itu dulu laaa...sekarang dah terer.. :P

.

p/s: semenjak dua nih...wa semakin failed buat tajuk entry..citttttt~

30 pengkomeng:

ezam said... Best Blogger Tips

dh boley potong bawang...fdh pandai menanak nasik apa ditunggu orang seberang..orang melesia kan ade banyak lagik...

hanie said... Best Blogger Tips

EZAM:
ahahahaha!! dem yu...
motipppppppp org seberang...??

:P

ayampinko said... Best Blogger Tips

ok la tu.. dah pandai kan.. so boleh la...

kan..

hanie said... Best Blogger Tips

cik asan:
awak ni kannn...

ezam said... Best Blogger Tips

matanya lirik lirik kelabu
rupanya manis manis antuu...

ewahhhh....lagu mandrem diva genting yg melekat di benak mindaku....muahahaha

10tonmind said... Best Blogger Tips

len kali lu pakai ray ban mase nk potong bawang hikhikhik

tasekM said... Best Blogger Tips

apa barang kupeh2 segala... kokak je. hahaha...

:P



.

hanie said... Best Blogger Tips

ezam:
ahahahaha...lagu yang salah tune tu..xnak masuk carta sekali ke?

kihkihkih...



10ton:
ape pulak rayban...gogel ok..gogel.. lagi menjamin keselamatan.. hahahaha



kak tasek:
ape ganeh benor kamu ni kak..aci nk ngokak jek..

hahahahaha~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

skrg dah terro kupas atau menjahanam bawang tu cik hanie

ko taip je apa yg ko suka asalkan cerita-cerita umun, cerita-cerita yg ada dlm blog ko skrg ni dah ok bagi aku

aku suka baca blog ko sbb ada merapu, ada cite ttg aktiviti ko tapi lite2 xdelah semua nk ceritakan dan ada entry yg boleh direnung-renungkan jadi panduan

jadi teruskan berblog.. muahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

anon:
menjahanamkan bawang dalam periuk la..hahahah..

thanks...insyaAllah..selagi ada idea..selagi tu akan terus berblog.. ^^ <--- poyo! hahahahaha~

tapi aku rasa..banyak merapu dari fakta..kan..

:P

Lifesaver said... Best Blogger Tips

camne nak lepas kawin ni

hanie said... Best Blogger Tips

life:
sb tu aku tak kawen lagi...hikhikhik

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

okey lagi ar ko menangeh sbb kopek bawang.....


aku nih....

aku....



menangeh bila kopek ikan bilis....
huwaaaaaaaaaaaaa...
aku hate itu ikan kecik kecik!

x0

Kejora said... Best Blogger Tips

ceh...hilang macho..

hahahahaha...

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

dah boleh mengawan dah tu.





.



bwahahahaha.

Mazru Majid said... Best Blogger Tips

citt..potong bawang rupenye..

hahahaha

farwalis said... Best Blogger Tips

aku rasa, dah boleh bawa dah kau pergi rewang. kihkihkih

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha kesian bawang tu kau jahanamkan dia

baik merapu dr cerita hal ehwal diri yg terlampau dah xde privacy diri

merapu bertempat ok pe... terus je menulis macam skrg ni aku tgk entry ko ok je walau merapu

cayok3... hanie

pakcik kordi said... Best Blogger Tips

cis!!tertipu!!!hahhaa..

10tonmind said... Best Blogger Tips

lu pakai gogel skali ngn kaki itik kihkihkih

hanie said... Best Blogger Tips

jaja:
muahahaha!! lg teruk ko nih...

tapii..
memang hazab kan kalo ikan bilis kecik2 tu..meletup pinggang!



kejora:
tu la psl..bawang tu mmg mendera perasaan sungguh.. :P



keriiiiiiiiiiiiiiiiiiii...nak cari gaduh ngan aku la tu..

hahahaha..

:P

hanie said... Best Blogger Tips

mazru:
ahahaha...pedih ooo... :P



anon:
ko buat aku segan la..

hahahah~



pakcik kordi:
ahk..aok te..kalo menipu lg hebat...hahahaha~



10ton:
hahaha..lepas tu ade jugak la kena libas dgn tali pinggang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pe nak segan plak.. ko belanja aku pizza hut kira setle segan ko tu

pe macam ok tak??? muahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

anon:
amboihh aihhh...pizza je? yg lain2 tak mau..?

hahahaha~

acap said... Best Blogger Tips

belom masuk bab goreng ayam lagi nih

Liliyuli said... Best Blogger Tips

terer ke? elehh..
ingat aku leh terpedaya ke? ahakz!

jo said... Best Blogger Tips

heh..tu la jarang ke dapur...tgk macam gua ni..
(sambil gua kembang hidung muka berlagak)

hanie said... Best Blogger Tips

acap:
wa goreng kat KFC..xpon pasar malam..

terer kan..?

hahaha



liliyuli:
iyeee..betulll...takkkk tipuuuuuu..

:P



jo:
lu lansung tak jejak dapur kan...kan..

*kagum*

muahahaha!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

muahaha boleh aje nanti ko plak yg xmampu hanie

hanie said... Best Blogger Tips

anon:
alaaa...xde hal..small matter bak kata org kg aku..

aku belanje...ko yg bayar.. kan..


hahhahaha! :P