Translate

Tuesday, April 13, 2010

[ jiran yang invisible ]

.


dulu..duduk kat tingkat 3..kadang-kadang dengar bunyi loceng kaki...tak pun bunyi tapak kaki berlari-lari dekat koridor luar...walhal masa tu..kosong...semua orang balik cuti. tinggal aku je.

pindah duduk kat tingkat 2...kadang-kadang pintu kena ketuk...kalau orang bilik seblah pulak..tepat pukul 3..mesti kena ketuk macam nak roboh.. kadang-kadang..siap panggil nama lagi...main ketuk tingkap tu dah biasa dah...sampaikan satu peringkat...terpaksa pagar bilik dengan air yassin atas nasihat ustaz...

dah bila duduk single unit...kadang-kadang rasa macam ada "sesuatu" kat tingkap...rasa diperhatikan. bunyi burung hantu secara tiba-tiba dan sayup-sayup....ataupun bunyi berdesir yang sangat lain macam...

nih sekarang..kat tingkat 1...kadang-kadang rasa macam ada yang mengintai² bila kat dapur..dekat area fridge tu...aritu ternampak susuk tubuh macam bertelekung putih berdiri kat belakang..bila berjaga malam..ada pulak la bunyi-bunyian yang sangat lah mendebarkan jiwa...

aihhh.....

bukan kita je yang hidup kat bumi Allah ni..kan..

21 pengkomeng:

~0~ said... Best Blogger Tips

wah...ade peminat ek???hahahahhaha

citahrudin said... Best Blogger Tips

dah kes supernatural nih....

tasekM said... Best Blogger Tips

hantu kurang kasih sayang le tu...




.

Nerzhul said... Best Blogger Tips

kita makhluk yang lebih baik dari dia..heeeee

ezam said... Best Blogger Tips

pulangkan!!!!


pulangkan!!!!!!!!


pulangkan!!!!!



suamiku....!!!



ooopppsssie~

h a n i e said... Best Blogger Tips

~0~:
haaa...kan..igt siti nurhaliza jek ke ade peminat..

kehkehkehkeh~



citah:
tapi hero hensem mcm dean..xde la pulek..



kak tasek:
nih mesti kena buang keluarga punya hantu ni..tu yg nakal tu..



nerzhul:
kita ciptaan terbaik Dia..
hehehe..



ezam:
aku tampo jugak jawa sorang ni karang...

hahahahaha~

Wanie-san said... Best Blogger Tips

biasela 2...peminat sntiasa mengekori akak hanie..nk tegur malu..ekekeke

enassempoi said... Best Blogger Tips

invisible man ek??? xrequest berlakon skali ke...

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

ha ko.....biasa ko yg ngusik aku aku kan..rasakan...

ko buat2 ramah la sikit kalo terserempak tu..offer teh o ke..jeruk mangga ke..

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

ko tak mintak nombor ke kat dia??

xD

ateeka amer said... Best Blogger Tips

kat tempat aku ni, benda real. seksi. tak pakai baju. kalau tak paham, jangan tanya. malas nak describe. kehkehkeh

pakcik kordi said... Best Blogger Tips

alamaks..takut la plakkk.....!!!

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

try tanya apa dia nk. klau dia tak jawab, buat tawaran yg hebat. klau dia menjawab, err...pndai2 jaga diri. harharhar =P

h a n i e said... Best Blogger Tips

wanie:
ahahaha..syadap yu yang... :P



ena:
aku request suh p umah ko..nak tak..nak tak..??



mimie:
nanti malam dia tunggu ko kat depan pintu pagar smbil tersenyum manis..silalah takut..

h a n i e said... Best Blogger Tips

jaja:
nanti kalau dia balas.."ko hengat aku kaunter obat??"....caner??



ateeka:
flasher kah??? ngeriiii siutttt..



pakcik kordi:
kan..kan..takut betul..

h a n i e said... Best Blogger Tips

shukri:
kalo aku libas ko ngan bulu ayam..agak2...ape rasa ek..

hahahahahaha :P

KeJoRa said... Best Blogger Tips

ala...dia nak menumpang kasih syg ko le tuh..

hahahhahaha...=P

h a n i e said... Best Blogger Tips

kejora:
ko jangannnnnnn.... o.O"

farwalis said... Best Blogger Tips

uishhhhh... suka sangat ngusik depa ni

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

cik hanie : hehe...rasa ayam la =P

farwalis : hehe...mana da ngusik...betul ape. atuk sy ajar cmtu la dulu. klau diorang duk ngikut, kena tanya. tapi kadang2 diorang tak jawab. huhu...

h a n i e said... Best Blogger Tips

farwalis:
beramah mesra sesama jiran katanya...


shukri:
ahahahah!! xde makne nye la aku nk nanyer wehhh..kang kalo dia jwp..aku pulak yg pengsan..