Translate

Saturday, April 10, 2010

[ outside inside ]

.

kat ofis..
member aku ngan sorang budak Korea..

budak korea: "this one is inside. this one is outside. inside put outside. so i want outside."

member aku: ???

cuba korang teka..ape menatang yang budak Korea tu cakap...?

punya la dok ber outside, inside...








rupanya...budak Korea tu nak ENVELOPE!!

sungguh ciss kan...nasib bukan dengan aku..kalau tak...mesti sah-sah budak tu kena karate..

haihh..



dia kata kalau dalam bahasa korea... envelope = bongto..

16 pengkomeng:

fndrocka said... Best Blogger Tips

kalau aku..aku tunjukkan dia jalan keluar..sebab dia nak outside

fndrocka said... Best Blogger Tips

kalau aku..aku tunjukkan dia jalan keluar..sebab dia nak outside

sI tEDI said... Best Blogger Tips

ponin kepalo melayannya.

KeJoRa said... Best Blogger Tips

dia xreti nak nyebut ENVELOPE kot english kot..hahaha

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

haha...karate kan je...

Firol said... Best Blogger Tips

wacaaaaaaaaaaaaaa

GreenJade said... Best Blogger Tips

aiyaaa my head oso twinkle twinkle little star fm inside

keh keh keh

ezam said... Best Blogger Tips

terbayangkan sesuatu yg lucah laH...

Inside-ouTside

do repeat2............

Auwmmmmmmmm..........

Mazru Majid said... Best Blogger Tips

wakakakkaa

jo said... Best Blogger Tips

orang korea pun pandai merepek.

JMR said... Best Blogger Tips

apa ke susah sgt nk ckp tu smpul surat..hahahaha

tasekM said... Best Blogger Tips

aku pulak yg rasa nk kurung budak korea tu dalam jamban~



.

h a n i e said... Best Blogger Tips

fndrocka:
kan...nak sgt outside..hahaha



tedi:
mcm² peel ada...poning²..



kejora:
bila dia sebut..bunyi "enbelo" hahahaha!!



shukri:
anak org tu..kl kena saman..sape nk bayor..



firol:
jgn lupe..kasik flying kick skali yop..ekekeke..

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak tinie:
ahahaha!! pening kan kak..



ezam:
ciiiiiiiissss!! nk kena petir ke?? hahahah..



mazru:
kl tgk aksi dia sungguh² nk kan envelop tu..lagi kelako..



jo:
paling terer ok...jenuh nk paham..



jmr:
kan...satu perkataan jek pun..



kak tasek:
hahahaha...tahap nak campak dlm kolam pun iye kak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bonggo!

h a n i e said... Best Blogger Tips

anon:
ini pianoooo...