Translate

Tuesday, May 18, 2010

[ kaktus mutant ]

.

aku belek-belek kaktus yang aku beli aritu.
comel-comel belaka! mcm kak tasek..[hahahaha!!]
tengok tanah macam kering. kasik sembur air sikit lah.
ambik botol spray...sembur secukup rasa.
tapi yang aku pelik..tiap kali sembur..mesti ada bau wangi.
mcm bau softener. musykil nih.

tengok kaktus. tengok botol. tengok botol . tengok kaktus.

demmmmmm!!!

gi ambik yang untuk spray time iron baju..memang la bau softener!!

agak² kaktus tu boleh bermutasi tak?





.

p/s: aku memang suka campur softener dalam air spray tu..barulah baju senang iron n wangi sentiasa :P

34 pengkomeng:

Boy said... Best Blogger Tips

abeslaa malam ni kena belit dgn kaktus mutant

citahrudin said... Best Blogger Tips

mutasi tu lebh seswai utk hal-hal keganasan

di sebabkan ko dh membagi makan soplan kt pokok kaktus tu...maka~.









dia akan menjadi nyah...sekian~~

tasekM said... Best Blogger Tips

wakakaka... aku suka komen citah. boleh tahan sewel gak dak citah ni yek....?





:p

.

Ann said... Best Blogger Tips

aku rasa tak sempat mutasi dah...kmugkinan jd arwah dulu..hehe

mirachantek said... Best Blogger Tips

hahahha kau ambek spray kiwi kleen ke?
boleh la geng ngan adik aku.

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips

ahahaha...
hanie buat lawak pagi...
hihihihi
comel lah cartoon tue.. :)

enassempoi said... Best Blogger Tips

kalau kaktus tu bermutasi jadi wolverine.. bagi kat aku k

h a n i e said... Best Blogger Tips

boy:
ahk..xde. ptg karang jugak aku letak dia kat luar umah.. :P




citah:
awww...mak tak rela noks..tapi kalo dia jadi paiseh..lg seram kan... wakakakaka!!




kak tasek:
kihkihkih..citah tu dia terlebih makan kuih lapis pagi td..tu jd ghope gitu kak..

Zulfadzly said... Best Blogger Tips

luruh la duri2 dia..dah serupa pisang!!


pisang!! bukan natang yg ezam suke tu..hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

ann:
xpe..nanti aku kuarantin kan beliau..hehhe




mira:
tak...spray soflan kaler biru..hahahaha :P




vee:
tu la pslnye vee...konon prihatin..rupenye salah la pulekk..
jgn kaktus tu mati sudeyy.. :P

citahrudin said... Best Blogger Tips

kak cho~kalu dia berubah jadik paiseh..ada eloknya ko bagi makan nila

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

kalau kaktus tu berbunga tentu wangi dan lembut ek..

ezam said... Best Blogger Tips

sok pagi jangan lupak calit dgn odorono plak ye......

sepet said... Best Blogger Tips

nasib baik clorox x gune spray..mau nangis kektus tu nati.


:P

fatt said... Best Blogger Tips

3x jumaat la pokok kaktus ko...hahaha~

Tijah said... Best Blogger Tips

errr...kalu tasek dia bukan comel. tapi tajam. waakkakka.

alhariesz said... Best Blogger Tips

mungkin gak dia akan mutate, berubah menjadik sofbol...bolehlah disedekahkan pd kejora...

HOHOHOHOHO :D

Linglung said... Best Blogger Tips

gua cuba jadi kaktus tu skjp..

kaktus: cilakak punya tuan! nak kata bengap, engkau ni manusia..nasib baik aku jadi kaktus, xjadi manusia.

hehe..gua rasa saja ni.

tasekM said... Best Blogger Tips

TIJAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!







*aku asah sabit*


.

jo said... Best Blogger Tips

hanie, lu ada bela binatang tak? ke...bendabenda hidup yang lain ke...? kalau ada, lepaskan je la. dari hidup menderita dengan lu..hik..hik...

h a n i e said... Best Blogger Tips

ena:
tapi kalo dia jd cyclops..aku simpan..ok?hahaha



zul:
hahahahah natam mike ni!! suke bebeno melucah ngan ezam kan..idak sior la kawan ngan mike...hahahaha!!



citah:
baik aku bgracun rumpai terus weh..



ardzmarn:
tu kot pesen yg berbunga lah..kot kaktus jantan..? ade pulak yg kaktus pondan nih karang..



ezam:
calit minyak atar malaikat subuh la baru true..hahahaha!

h a n i e said... Best Blogger Tips

sepet:
wuwuwuw..ade pulak yg baju aku jd bintik² karang weii.. :P



fatt:
aku rasa dh kena standby utk tahlil la...kan.. kihkihkih



kak tijahhhh:
wakakakakaka..tajam tang mana tu kak..cer kabo..senang nk imejin sikit..hahahahaha!!




alhariezs:
kesian pulak karang kena buli ngan kejora jek..aku simpan sendiri2 lah..hehehe



linglung:
nasib baik kaktus wa tak reti menyamar jadi lu..kalo x..dan2 tu wa bakor atas dapor gas..amecam?
hahahaha~




kak tasek:

*lari ikut pintu kecemasan*

api..api..tolonggggg.... :P



jo:
beb...wa jaga penuh kasih syg okehhhh..hahahahahantu lu jo!

i.p.e.n said... Best Blogger Tips

bulu2 kaktus akan menjadi lembut. x caye try tenyeh kt muke.

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

alaaa..ape susah!
kalu mati ko pegi naik kemeren lagi mgu ni. Blh aku pesan Teh Stoberi, kektus, bear, kobis, magnet, T-sert CH...bla, bla, bla...

buleh erk?

;P

10tonmind said... Best Blogger Tips

errkkk..wa nengok rupe makhluk mutasi tu dh mcm rupe....kihkihkihkih...

caaabbooottttt....

h a n i e said... Best Blogger Tips

epain:
jgn nak mengadaaaaaaa!
yang..bulan 6 nih jom la..ronggeng ngan mak hayam gombak n diva klang..

:P



jaja:
ape kata kalo bukak kedai runcit seblah umah ko ja..barangan dar kameren..mesti laku kan..kan..

hahahhaahha!!



10tonmind:
waaachaaaaaaa!!!!!

farwalis said... Best Blogger Tips

sila gosokkan baju saya

KeJoRa said... Best Blogger Tips

apa kata bubuh klorox skali...

hahahahhahaha...

konpem kaktus tu terus terbantut..

Firol said... Best Blogger Tips

kaktus wangi macam bunga ros hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

chaki:
pakej sekali ngan cap seterika rentung..amecam?




kejora:
tak sampai 2 hari weh..padammmm..




firol:
ehem..ate yeop..nengok le sape tuannye..hahahahaha!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

cian kaktus...
kena dera....

sib baik tak pi spray dengan frebrezze...

h a n i e said... Best Blogger Tips

yanie:
kalo ai sembur yu dgn racun rumpai..cane?

hehehehehe

Amy Syaquena said... Best Blogger Tips

Salam ziarah dari amy...just follow ur blog..pasni jemput la ziarah ke blog amy ye...salam kenal..

h a n i e said... Best Blogger Tips

amy:
thanks amy! salam kenal..;)