Translate

Thursday, December 23, 2010

[ gudang link ]

hah...jangan terkejut pulak tengok korang punya link semua hilang
aku dah sorok kan kat sini
siap ade gambor ala² lerp kat seblah tu
spesel kan? khas untuk korang tu..

:P

22 pengkomeng:

gadisBunga said... Best Blogger Tips

MACAM syiok la pulak. terasa mcm nak plagiat lah. huhu~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

wa...sonok2

nama ai kat situ

lallalalla

mirachantek said... Best Blogger Tips

wlawey...bernas punya idea

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

rajin. nampak sangat keje orang baru lepas exam... hehe.

- GC - said... Best Blogger Tips

nama aku takdak pun kak cho. ni rasa nak merajok 10 hari nih.


uwaaaaa

Ann said... Best Blogger Tips

hehe link blog ak ade :)

alien said... Best Blogger Tips

alien alain dilon ~

nice...

ceplos said... Best Blogger Tips

link ikan2 segar dh takde ker????

semua stok ikan2 lama jerk....

ngeeeeeeeeeeeeee~

h a n i e said... Best Blogger Tips

gadisbunga
ai pun plagiat kak tasek ngan kak tijah jgk ni..hahahha




yanie:
ho la..kompem la ado..ke nk ai remove? ekekekek




mira:
kurang kesesakan blog sikit..ye dok



kog:
eheheh..jgn la ckp gitu..malu ai.. :P

h a n i e said... Best Blogger Tips

gc:
lempang mau? lempang?
ade tuuuuu..




ann:
hehehe..mestilah adeee..




alien:
nama spesel tu..haha



pak munawer:
sudeyyyyyyyyy!

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Janji nama aku ada kat situ.

GC punya nama pun ada. Mata dia dah kelabu kot hehehe

Pistachio said... Best Blogger Tips

gua terharu.. *muuahhhhh 33x*

jgn risau, gua bukan gay.. orientasi cinta gua betul lagi..

keh keh keh

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

gua terpaksa letak plaster kt penjuru monitor untuk elakkan monyet kecik tu amik gambar gua .. tetiba gua rasa tercabul .. silau mata pun ada jugak..


:)

Rara Nasiha said... Best Blogger Tips

i punya link ada tak? hehe. tak malunya tanya. :)

julietchun said... Best Blogger Tips

ada pun takpe, takdak pun takpe :P

Jarr said... Best Blogger Tips

gua konfem takde kan??takpe..gua kan rakyat marhaen.

p/s:angelina jolie kim salam.

frwls said... Best Blogger Tips

jarr, ko tetap di hatiku!

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

kalau ye pun dah lama tak berkelahi dengan aku, jangan lah sampai link aku pun kau buang sekali.

terguris tau hati mulus ai ni.

h a n i e said... Best Blogger Tips

yb:
mesti ada punya..mn buleh tinggal link yb tu..hahha

gc tu mata kero..hahaha




kacang:
gua normal. gua ok!
hahahaha




ardzmarn:
nt wa tukar objek lain pulak. maria ozawa contohnya..amecam? kehkehkeh




rara:
adeee...hehehe

h a n i e said... Best Blogger Tips

juliet:
eh? ade rasanye..kl takde..nanti mesti ade..hahah



jarr:
wa tetap minat anjelina jolie..kahkahkah

ado laaa



caki:
ehemm.tuan belog ni mcm mn pulak? kehkehkeh




keri:
kahkahkahkah!! patut la aku rasa kurang 1 link!! :P

Nerzhul said... Best Blogger Tips

nice kekekeh

fndrocka said... Best Blogger Tips

Lepas ni kalau nak baca blog..gua teus ke gudang je la