Translate

Friday, December 03, 2010

[ rubik rubikus ]




sampai ke sudah tak buleh-buleh..
arghhhhhh!!



*sila klik tang "shuffle" lepas tu guna mouse untuk kontrol pusingan mende alah ni..
:P

14 pengkomeng:

mirachantek said... Best Blogger Tips

aku tau simple tricks je main rubics ni... heh iq tak cukup tinggi nak pandai main ni

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

aku tak boleh main mende ni...silap2 boleh mengamuk ni..pesen tak cukup kesabaran mcm ni laa..

Encik Bell (beLalaNG) said... Best Blogger Tips

haha.. sumpah pening....:P

alien said... Best Blogger Tips

aku xbole men
nnti aku ngantuk

enassempoi said... Best Blogger Tips

nak belajar main mende alah ni.. sila cari kat youtube.. ader learning sessions dr sorg mamat indon..

Firol said... Best Blogger Tips

ada cara kak cho benda2 ni...haa selamat berperiksa...study la wehh bukan tengok HBO

h a n i e said... Best Blogger Tips

mira:
hah..tu lah dia..aku tau kombinasi jari telunjuk dgn ibu jari tu je. =_="




mimilk:
ade jugak yg berkecai kena baling..ye dok..



bell:
ahahah..chaiyok2..

h a n i e said... Best Blogger Tips

alien:
alasan kannnnn..




ena:
kuase aku weh..baik baca buku..hahahah *poyo*




yeop:
hoh..cikgu datangggg..ekeke..mn ade cho tgk HBO..cho tgk tv al-hijrah..sila percaya :P

Nerzhul said... Best Blogger Tips

koi buleh wat satu kaler jer...hehee.

h a n i e said... Best Blogger Tips

nerzhul:
ahaha..lepas tu nk buat kaler lain..udah berterabur balik..

alhariesz said... Best Blogger Tips

pas nam-ratus kali memusing, balik kuang dan sebagainya...aku telah membaling mendalah ni ke dinding...

tadaaaaaa...skang sudah jadik piramid

alhariesz said... Best Blogger Tips

susah2 sgt buat rubik nih, ko buat je aerobik...tak pun aeroback...

h a n i e said... Best Blogger Tips

tok ngulu:
kah kah kah!! sabo tok..sabo..moh cho belanje cendol moh..

GreenJade said... Best Blogger Tips

mangkok cubic nih penah wat aku x mkn x minum x kencin selama sejam..cehh sia2 lunch hour aku sejam uhuhuhuhu!!