Translate

Saturday, January 01, 2011

[ hari baru, tahun baru, dunia? masih sama..welkam 2011 ]

alhamdulillah..
hidup lagi

dah..buku lama dah bakar tinggal debu
arini nak tulis dalam chapter pertama dalam buku baru





"pakwe tadi hensem seiiii"


sekian.

14 pengkomeng:

pari pari syurga said... Best Blogger Tips

dapat tak dapat?

laGenDA KodOk HijAU said... Best Blogger Tips

pakwe hensem hahaha.. kau je nampak dia.. aku rasa mamat tu pon tak nampak kau sebab dia keliru kau tu orang atau tiang lampu.. kahkah

ok selamat thn baru

tasekM said... Best Blogger Tips

gua pun dah bakar dah buku.



.

♥ Juliana Violet ♥ said... Best Blogger Tips

Happy new year Hanie.
:)

Asrul "iLham" Sany said... Best Blogger Tips

selamat tahun baru, haniebek (tol ek pet nama yg JamJam bagi??)

pakwe ensem ada di mana2...cuci mata...tapi tetap setia kat beruang yang seorang... ;-)p

Wanie-san said... Best Blogger Tips

iksh2...perangai akak gedik ni masih kekal dalam diri..
mngkin sudah sebati. so susah mau mengasingkan sifat gedik itu..hohohoho

Emmet Muhamad said... Best Blogger Tips

mesti mat indon yg ko nampak tu

six.september =_= said... Best Blogger Tips

aku tak keluar rumah langsung harini jadi aku tak jumpa pakwe hensem. dan aku jeles..hahah

Heidi Shafiq said... Best Blogger Tips

hmmph!!

Liliyuli said... Best Blogger Tips

hensem dia ada macam farid kamil?

Nerzhul said... Best Blogger Tips

eh!! aok nampok koi kat mane?? kakakakah

Pistachio said... Best Blogger Tips

pergghhh..
semangat thun baru cmni yg kita mahu!

h a n i e said... Best Blogger Tips

hanim:
dpt mende?



kodokkkkkkkkkkk!!!
kau smp ke tahun baru masih nk cr pasal dengan aku kannnn..
ade jgk kena sabit kaki dak kodok ni..



kaktasek:
jgn salah bakor udahle kak..kuikuikui



vee:
hepi new year darls! =)

h a n i e said... Best Blogger Tips

asrul:
waaaa..takmau la name tuuu..sila jgn terpengaruh dgn dia ye! hehe




wanie:
perangai gini la yg buat kita menten muda..kahkahkah



emmet:
ceh..tmpt wa xde mat indon lah.. :P



siz.september:
hahaha...lepas ni ko mesti jumpe punye..



heidi:
ape..? >P



liliyuli:
pehh...lagi hensem dr tu..farid kamil dh tua. kahkahkah




nerzhul:
cehh..perasan thp memerang laut aok ni! hahaha




kacang:
kannnn..hahaha