Translate

Tuesday, February 22, 2011

[ kejanggalan ]

selalu...7:55a.m baru sibuk nak tepek bedak, pakai celak
harini..dah siap ada kat luar pagar rumah

selalu..8:10 a.m baru sibuk nak berkelahi dengan selipar.

harini..8:03 dah clock in..

wahhh....janggal betul datang opis awal² ni


oh ye..SOLTURA ade projek baru. =).

16 pengkomeng:

bujal X said... Best Blogger Tips

syabas!

sekarang ada rasa hebat tak?

haha~

nizamsani said... Best Blogger Tips

tahniah.

Puan Capa said... Best Blogger Tips

hebatlah ko

achik ezam said... Best Blogger Tips

ada jambu baru la tu kt opis tu :))

Nerzhul said... Best Blogger Tips

harini je...esok lusa seperti selalu smula..

alien said... Best Blogger Tips

ada anjakan paradigma
gud3

tasekM said... Best Blogger Tips

ada jantan mana gamaknya baru masuk keroje opis dia... tu yg semangat tu...




.

zulfadzly said... Best Blogger Tips

kak tasek ~ kannnn..dia ni mmg kaki jantan..tgk jelah nama2 kamera dia..mwahahahah.



*hekleh..org pukul 7 dah sua jari kt mesin tu..xheran pun..x penah bt entry..spesis jibek la lu nih!! kamkamkamkam!!

Janggel said... Best Blogger Tips

Oh ingatkan kejanggelan tadi...;p

Arief Arf said... Best Blogger Tips

bagus la. amalkan selalu.
nanti bila datang awal boleh update blog.
hahaha

julietchun said... Best Blogger Tips

sekali air bah sekali pantai berubah,:D

- GC - said... Best Blogger Tips

nak mengorat pak guard kot

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

nampak sangat selama ni tidur mati bangun lambat.

gadisBunga said... Best Blogger Tips

ko lupa pakai celak tu...huhu~

FarhanaLicious said... Best Blogger Tips

dah tak lama la tu.....

ARIPSAMAT said... Best Blogger Tips

kejanggalan kekadang menyeronokkan...:)