Translate

Friday, April 01, 2011

[ bau cempedak itu menitikkan air liur ku ]

ye. wa dah lama tak hapdet [lama la sangatttttt]
dan mungkin akan lamaaaaaa lagi tak hapdet.
tak de mood. idea pun ilek.
bak kata kak tasek..kalau rindu..kelik la iklan nuffnang wa banyak kali
cewah! keji sangat.
bukan apa...membantu penuhkan tabung ayam wa..buat bekal nak pi travel
kehkehkeh.



ape kaitan cempedak?
satu rumah wa sekarang penuh dengan bau cempedak.
tu baru beli yang kecik jek.
jaga..petang karang wa makan lu, cempedak!

menggiurkan bukan? :P

14 pengkomeng:

alien said... Best Blogger Tips

lu yakin ke cempedak tu masih hensem dalam rumah?
wa takut lu tak sempak menikmati kehenseman cempedak tu je..
hahaha

aleen aiden said... Best Blogger Tips

mak aih..goreng cempedak itu sgt heaven.da lame xmkn!huhuh

suci sesuci ayer keroh di kali said... Best Blogger Tips

tekak i tak terima buah2 tempatan macam ni lah...


buah chor-tay-mur-murks ade?????


wahahahahahahahhaahaha

- GC - said... Best Blogger Tips

ntah kenapa gua tak leh telan isi cempedak ni. kalo goreng pun, gua makan tepung2 tu je.

enassempoi said... Best Blogger Tips

lepas goreng sila pos seulas lapan ke sini ye.. xpos siap!!!

Nerzhul said... Best Blogger Tips

cempelak goreng te bapok sedak...

Puan Capa said... Best Blogger Tips

ada ke cempedak di luar pagar rumah aku hilang...

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

gua klu di bagi pilihan antara cempedak dan durian gua mmg lajuuu je pilih cempedak!

menggiurkan betul..sexy pulak tu. terdedah sana sini!

xD

gadisBunga said... Best Blogger Tips

cempedak ke durian ke..lagi kecik lagi kuat bau. betui dak?

fatt said... Best Blogger Tips

aku suke cempedak..my feveret..tapi..ada ulat yg melenting2 tu tak time ko bukak kulit dia? klu ada ulat org ckp manis...errr? hahaha

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

amik galah tolong jolokkan!

six.september said... Best Blogger Tips

ehh musim cempedak ka skg? nak balik kampung lah ajak bapak aku p dusun.

jo said... Best Blogger Tips

perghh...
kecurrr....

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

gua rasa pelik bila 1 hari lu tak update.