Translate

Friday, April 22, 2011

[ bunga free 3 bundle ]


sekarang cer kabor ape aku nak buat dengan bunga banyak2 nih...


ulam?

tak sedap kot...

14 pengkomeng:

bujal X said... Best Blogger Tips

buat teh~yay!

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

ye, ye, teh bunga!

fatt said... Best Blogger Tips

keraskan jadi penanda buku..err?

fatt said... Best Blogger Tips

aku nak komen utk entry bawah ni (yg ko sorok kotak komeng tu)


"aku masih mencari ruang rusuk yg abadi" - peh mendalam maksud tu..aku pun sama hanie..sabar ye..wlpun kita tak tau apa yg Allah rancangkan utk kita tp jgn cpt putus asa. nasihat yg sama aku bg kat diri aku. take care :)

- GC - said... Best Blogger Tips

keringkan dan kemudian hantar surat kat pakwe2

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

bunge cengini bukan org bawak ke kubur ke..kuikuikui

alhariesz said... Best Blogger Tips

wat mandi munge kompem cukup utk stok lapan hari lapan malam

alien said... Best Blogger Tips

buat props utk posing bergambo la

julietchun said... Best Blogger Tips

mandi bunga, tolak bala,kekekkekeke

tasekM said... Best Blogger Tips

like komen juliet.
kahkahkah...





z153

six.september said... Best Blogger Tips

bagi ke aku je

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

jual je kat apek jual bunga..kehkehkeh

GreenJade said... Best Blogger Tips

buat masak lemak cili api..kompem cemerlang peksa egegege

Nerzhul said... Best Blogger Tips

tabur atas tilam..hahaha