Translate

Thursday, June 16, 2011

[ i like you..saya les ketchup ]

wa tengah study togeder² dengan sorang member tempat keje
dia ajar wa japanese, wa ajar dia korean
tengah buat latihan..dia tetiba belek² tangan wa
dalam hati "kau kenapeeee..nak makan backhand??"
ok..wa ketuk dia dengan pen suruh dia sambung buat latihan
cewah..gaya macam cikgu rose

jadi..sambung buat latihan macam biasa
walaupun mata wa sebenornya banyak ke tengok t.v
tapi..yang jadi luar biasanya..bila dia tiba² cakap

"i like you...saya les.."

what???!!!

babi betul!

wa terus tutup buku..wa halau dia balik
risau jugak kot tetiba karang wa kena rogol.. kan..
tapi masalahnya..beliau adalah seorang yang tak paham bahasa!!
halau macam mana gaya pun tak reti jugak nak balik!
tensen gila!!

sudahnya wa berym sama bermesej² dekat henpon.
gi mati la sama dia.
wa dah berkira²..kalau dia ulang lagi sekali..
memang malam semalam dia kenyang makan tapak kaki.
wa ade blue belt karate. heh.

20 pengkomeng:

bujal X said... Best Blogger Tips

saya pun les jugak~~saya minat perempuan~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

gua les...mau?hahaha

Unknown said... Best Blogger Tips

geli weh hahahah :)

tasekM said... Best Blogger Tips

gua jantan.
mau?


.

M.a.A.s said... Best Blogger Tips

les?...more is less ke less is more ni?....huhuhhuh...hati2...

makwe joni said... Best Blogger Tips

lah..aku igt saya les tu bahasa negara mana..keh3

julietchun said... Best Blogger Tips

cuba dulu baru tau beb

Unknown said... Best Blogger Tips

lu karate je...

jo said... Best Blogger Tips

oohh..aku ingatkan saya les tu dalam bahasa jopun..keh..keh..

Aleen Aiden said... Best Blogger Tips

wow!saye like2 u too..kah3

hanie said... Best Blogger Tips

@bujal X

aih. kl awak..saya tak risau lah kl minat perempuan. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

big sale dah start ye? hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Ieda Al-Habsyi

hahahah saya lagi geli kak!

hanie said... Best Blogger Tips

@tasekM

jantan? cer tunjuk bukti sikit..

:P

hanie said... Best Blogger Tips

@ARIPSAMAT

ngerikan..bodo jek makhluk tu.. huhuhu

hanie said... Best Blogger Tips

@citahrudin

tu lah..dulu org suh pi sekolah..sibuk nak main guli. kehkehkeh

hanie said... Best Blogger Tips

@julietchun

cuba? cuba karate? paranawei? ke ong bak? hahahaha.. tp mmg rasa meluat tgk dia. sakit hati!

hanie said... Best Blogger Tips

@jedi

semalam wa kunci pintu rumah bagai. peh..gila skeri idup wa skrg ni weh..

hanie said... Best Blogger Tips

@jo

kahkahkah..tak agak2 lu nehhh

hanie said... Best Blogger Tips

@aleen aiden

aummm! muahahahaha..geli noks!