Translate

Wednesday, June 22, 2011

[ semut² roti sorga ]

musim mengejar tarikh akhir submit esaimen ni..jangan haraplah nak ada megi kari,
nasik goreng kampung extra pedas, bihun tomyam menjelma depan mata. wa jadi auto malas masak.
kalau ada yang pesen sorga sikit pun..roti fudgeez perisa mocha.

wa beli dua. satu untuk dinner. satu untuk makan tengah malam karang.
sambil menaip esaimen, cari bahan..sambil gigit roti sorga..memang sedap weh.
tapi disebabkan kerja-kerja menaip ni perlu fokus..wa letak tepi dulu roti sorga yang dah di makan separuh.

lepas taip 3-4 muka surat..tangan mula gagau roti atas meja.. terus ngap masuk mulut.

ptuihptuihptuihhh!!

wa rasa nak karate meja!

pilu jugak rasa sebenarnya bila makan roti berinti semut nih. nasib baik ada lagi satu. haih.. pantang lepa semut² nih. terus nak attack. yelah..makan lah. rezeki lu..wa belanje. rezeki wa jugak merasa makan semut perisa mocha.

cis!!

12 pengkomeng:

Ieda Al-Habsyi said... Best Blogger Tips

heheheheh! jgn lupe plak dh tergigit semut tu heheheh :)

Puan Capa said... Best Blogger Tips

ala...share2 la dgn semut tu..diaorg pun nak makan jgk...

bujal X said... Best Blogger Tips

lenkali masuk la bekas~~haih~~

ARIPSAMAT said... Best Blogger Tips

harap2 lu tak jadi pelupa bila pekena semut perisa mocha

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

Semut semut tu overtime jugak, macam you. barangkali diorang takda makanan jugak weh. kesian...

Traveller's Anatomy said... Best Blogger Tips

dah termakan semut tu, langsung tak sorga dah hehe...

gadisBunga said... Best Blogger Tips

nasib baik semut. kalau cicak?

Nerzhul said... Best Blogger Tips

jenis makan tak baca bismillah gitu la gaya..

tasekM said... Best Blogger Tips

ada masam2 sikit rasa dia ye dak..?
gua pernah termakan.


.

julietchun said... Best Blogger Tips

semut pun nak masuk syorga :P

Firol said... Best Blogger Tips

sedap ???hehehe

cik zaza said... Best Blogger Tips

semut merah ke semut hitam?hehe