Translate

Monday, August 08, 2011

[ menu saya hari ini..menu anda? ]

buka puasa pekena white coffee hazelnut
kasik duet dengan tepung pelita..
peh..sorga!

lebai gugel punya sebab wa malas nak snap




p/s: shah alam panas..genting sejuk.. wa? pening ketoyoi. @.@

18 pengkomeng:

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

camne nak snap dah selamat semua masuk perut...



daaa~

citahrudin said... Best Blogger Tips

kak!

zulfadzly said... Best Blogger Tips

ntah2 habis dari dalam kerete lagik..sampai sms pun x perasan..


*ko menyudu pakai pembaris eh?? #okbai.

achik ezam said... Best Blogger Tips

dia menyudu guna pau dia manap wei!!hahahahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Mimie.Candy Cane

ada lagi nih..2 bijik. wa beli 4. nak? hahahah

hanie said... Best Blogger Tips

@citahrudin

hah!

hanie said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

kamu gile ke ape nk main sms tgh drive. aku nk idup lame weh. lg pun aku tak nak bazir gaji aku bayor saman. hahahahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@achik ezam

dah lama tak kena lempang kan..kan..

Janggel said... Best Blogger Tips

kueh sampan....

KoQ said... Best Blogger Tips

ni beli kat mane?

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

white coffee hazelnut! Woot!!! sedap tu! sedappppppppppppppppppppppp.

fatt said... Best Blogger Tips

ptg ni nak terjah kuih ape lak? lompat tikam? aku rasa kueh tu sesuai dgn ko..hehehe

tasekM said... Best Blogger Tips

aku hr2 beli kuih nih.
dan hr ni aku bertekad.
nk buat gak.



.

alien said... Best Blogger Tips

gile tabes gambaran surga kau
lalalala~

bujal X said... Best Blogger Tips

gile ah berbuka kat tempat orang kaya~keh keh~

FarhanaLicious said... Best Blogger Tips

urban betul menu akak tu.

+h.a.z.e.r.i.n+ said... Best Blogger Tips

gua hari2 pon lyan ini tepung pelita. kenapa nama dia tepung pelita, tu yg buat gua musykil.

apei said... Best Blogger Tips

gua tak into sgt dengan kuih ni sekarang.