Translate

Thursday, September 29, 2011

[ tarikh yang sama tahun 1982 dulu ]

tahun 2011, pesbuk - "selamat hari jadi. lu hidup tu biar molek2 sikit. jangan nak merepek sgt. ingat Tuhan ingat org tua. jangan hisap dadah" - begitulah pesan wa kepada diri wa yang berusia *batuk* 20-an *batuk* harini"

alhamdulillah.. sehingga umur ini...Allah swt mengurniakan umur yang panjang, kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah. semoga saya terus menjadi umatNya yang sentiasa bersyukur. aminn.


saya 29 tahun, masih single, saya ok. ha ha ha!

14 pengkomeng:

fatt said... Best Blogger Tips

ucapan kali ke-2

SELAMAT HARI LAHIR HANIE!!

ni ada skit ucapan kopipes yg aku jumpa,

“Cinta yang tidak dipersatukan Allah di dunia mungkin disimpankan-Nya untuk dipersatukan di akhirat nanti”

- Mahardhika Zifana, Misteri Puncak Ararat


*nanges dalam senyum* ^__^

tasekM said... Best Blogger Tips

saya 25.
saya pun ok juge!

:p






hepi befday honey..

.

bujal X said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir hanie~~

alien said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir!!
selamat...

nizamsani said... Best Blogger Tips

selamat lahir.

makwe joni said... Best Blogger Tips

gua nampak 'masih single' ja

Janggel said... Best Blogger Tips

SELAMAT HARI JADI HANIE!~ tua dah upanya...hikhikhikssss

julietchun said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir.
single dengan pengalaman atau tanpa pengalaman? :D

KoQ said... Best Blogger Tips

my partner in crime ~ mari mulakan hidup yg indah....hahahaha

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir..

gadisBunga said... Best Blogger Tips

KITE SEBAYA. 25 GAK. HEHEHEH

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

hai haniedawati ;)
ye, jangan hisap dadah
kita semua ok

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

Selamat Hari Lahir...

ai pon 25 gak...keh3...

Tijah said... Best Blogger Tips

laaa kita sebaya ropernyer. saya 3 bln jer tua dr awak.

happy bday ya!