Translate

Thursday, January 19, 2012

[ mai ceq mai..ke pulau pinang ]

cuti 5 hari ni..kami balik pi penang
kampung kami yang lagi satu..
amboi..seronok betui..

kami dok teringin nak makan pasemboq..
uihhh.. orang kampung kami kata "delicious habaq hang!"
kan..kan..


amboi..tu diaaa.. menyemboq2 ayaq lioq hampa tengok gambaq noo..

hahahaha..

cuti² nih..hangpa pi mana?

18 pengkomeng:

jedi said... Best Blogger Tips

penang mmg best..

Janggel said... Best Blogger Tips

fuh tempting tengok pasemboq!!!

enassempoi said... Best Blogger Tips

duk umah.. mengawan.. mmuhahahahhahaa

hanie said... Best Blogger Tips

@jedi

sorga dunia.. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Janggel

sila try pasemboq padang brown. terbaikkk.. yg padang kota tu.. tak best. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@enassempoi

ena gilaaaaaa!! hahahahahahah takmau kawan dgn hang.

Wanie-san said... Best Blogger Tips

sedaknyeee!!sampai tersedak ambe duk nengoknyeee!!!!!!!!!!!

- GC - said... Best Blogger Tips

hamjadah aiihhhh depa dok tayang kat kita!!! kojaq sungguh laaa..

Lifesaver Hamzah said... Best Blogger Tips

amboiiiiiiiiiiiiii!!!sampai hati nooooo tak habaq kat chek...chek ni terliuq...

ardz marn said... Best Blogger Tips

cha habaq mai sat kat mana koordinet pusat jualan pasemboq tersebut.. kot mana tau cuti nie buleh pi roger sana sat..

gadisBunga said... Best Blogger Tips

mmm...sedapnya hanggg!!! aku ni bukan buleh nampak benda sedap-sedap ni, kompem nak pi caghi!

hanie said... Best Blogger Tips

@Wanie-san

kakakaka jangan jilat kompiter naaa.. tamau tamau... *goyang jari*

hanie said... Best Blogger Tips

@- GC -

kami saja nak suh hang menitik ayaq lioq.. hahaha posa ka?

hanie said... Best Blogger Tips

@Lifesaver Hamzah

awat ceq...nak mai penang ka? mai la oii..mai laaa... nanti kami belanja hampa buah pala naa...hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@ardz marn

kalau hang nak makan pasemboq yang tahap sorga punya rasa...hang pi cari kat padang brown. tu diaaa... nombor satu habaq hang! yang kat padang kota tu..pemohong ja..tak sedap!

hanie said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

kahkahkah ceq pun sama..dari tadi dok beragan nak makan. tapi tang KL nih ada ka..? ceq tak pernah jumpa pun GB oii..

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

bila lu nak belanja gua makan ni? ada kt penang je ke?

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

Fuiyoooo... meleleh air liuq tengok benda makan tu, i tak pernah coba pulak, tapi nampak macam kat sini rasanya kita panggil rojak india kot? Selamat bercuti Hanie!