Translate

Tuesday, June 05, 2012

[ the gigi ]


benda yang namanya sakit gigi.. memang pesen tak buleh di buat main
dia cenderung ke nak menampor orang jek..

10 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

senang gini.
cuba ko tampor je siapa yg dekat2 dgn ko.
harus lepas tu kena tampor balik, kan..?

insyaAllah baik la sakit gigi tu..



.

gadisBunga said... Best Blogger Tips

ko baru sebut aku dah terasa-rasa. tutup blog ko sekarang!

julietchun said... Best Blogger Tips

tampor lite2 sudah la. :D

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

paham sangat... kalau sakit gigi, semua pun takda mood. mood nak kasi lima buku boleh la. haha sabar sabar...

delarocha said... Best Blogger Tips

cepat2 jumpa doktor

hanie said... Best Blogger Tips

@tasekM

orang kat seblah teman ni.. tapak tangan dia saja selebor muka ai ni ha.. kena tampor.. berbuih mulut kakakaka

hanie said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

tu nama dia.. power of gigi.. kakakaka

hanie said... Best Blogger Tips

@julietchun

jentik manja gituu.. auww.. me no like! hahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Coffee Girl

kannnn.. sakit gigi adelah sakit paling annoying dalam duniaaaaa hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@delarocha

dah selamat jalan romeo dah pun gigi tu.. hehehe