Translate

Thursday, October 11, 2012

[ 아이고.. - -" ]

semester baru dah start. so macam biasa sesi berkelahi dengan buku pun dah mula la kan
sebenarnye.. bukan apa. dia lebih ke tak sabor nak abehkan semester nih
lepas tu cuti panjang untuk melaksanakan plan² gila dan tak masuk akal
ponteng kelas? biasalah.. kelas baru pi sekali
tu pun sebab nak ambik buku..kalau tak..toksah nak harap nampak batang idung ;p

tahun depan..cepatlah datang.. *gitew katakawwww*

oh yeah..

p/s:
공부하는 게 너무 피곤해서
아무것도 이해를 못하겠어
아이고.. 미치겠다 T.T

12 pengkomeng:

StingRay said... Best Blogger Tips

macam mana ko buleh tulis pakai font jepun/korea ni?

Azra said... Best Blogger Tips

Aigoo... tak sabar2 nak layan rapseed kat Jeju ehh... ^_^

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

Hahaha biasala la tu beb. selamat kembali ke kelas! hehe

Nerzhul said... Best Blogger Tips

ganbatte...

eh tu bahasa jepun kot

- G C - said... Best Blogger Tips

kak cho, hang pi jawab exam ja nanti. kelas tak payah pi pun tak pa. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@StingRay

hang nih Jamil..pi godek kat Language Bar tu..pastu pilih bahasa yg nak guna. hang kan lg terer IT hehe

hanie said... Best Blogger Tips

@Azra

haha ;p tu dah semestinyeeee

hanie said... Best Blogger Tips

@Coffee Girl

hahahaah..malas betei nk pi kelas nih. dh la smp ptg.. T.T

hanie said... Best Blogger Tips

@Nerzhul

aok nih.. mementang la ade makwe comei dr jipun..

hanie said... Best Blogger Tips

@- G C -

masalahnye..aku malas nk buat esaimennnnnn hahahahaha

jo said... Best Blogger Tips

ikottt!!!

haha...

hanie said... Best Blogger Tips

@jo

hah.. moh kite!

hahaha