Translate

Wednesday, October 31, 2012

[ Weh Island, Bandar Acheh ]


*berangan berlari-lari ketam sambil libas rambut kiri kanan*

masalahnye sekarang..beli tiket ke tak..beli ke tak..beli ke tak.. 
*kuis kaki dekat tanah*
banyak benda nak ready untuk projek tahun depan..
tapi... hati rasa nak! huwarghhhh..susah jadi orang tamak haloba nih - -''

5 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

benda2 lain aku tak ambik port.
bab nk libas rambut kiri kanan tu je aku ada rasa nak melibas....



.

syieda said... Best Blogger Tips

tak payah pikir lagi.. beli jek.. kang makan hati bila nampak gambar org lain dah berlari-lari ketam sambil libas rambut kiri kanan kat sana...

ikhlas tapi jauh...
~org tamak haloba juga~

- G C - said... Best Blogger Tips

nak imagine lari2 ketam tu mcm mana

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

Beli! beli! Beli!

azrie said... Best Blogger Tips

Sy akn dive kat sana. Dpt rm70 ticket. Memang murah time free seat. Tapi kena pandai pilih tarikh