Translate

Wednesday, January 16, 2013

[ blogger katakawww ]

aku rasa sekarang ni macam makin kurang blog yang sedap untuk di baca
tak macam zaman hit dulu.. paling hip adelah sekitar 2008 [sekitar katanye... #rebah]
la ni...blogger-blogger dulu pun dah ramai yang tak hapdet
lagipun dulu takde nak kau-petik-iklan-aku-aku-petik-iklan-kau, kejar ranking lah, unique visitor lah
dulu paling hit pun..isu i followwwwwwww... lulz

sekarang ni yang aku dok rajin baca memang belog2 yang aku kenal dr zaman 2008
aku baca hokeyy.. malas nak komen saja
blog sekarang ni..entry kalau setakat dok kopipes benda dalam sokkabar.. padiaaaaaaa

heheh.. aku punya entry zaman 2008-2009..sume aku dah delete
sebab rasa menyampah bila baca balik
tah hapa-hapa yang aku tulih kakaka

6 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

blog tak hapdet tu... terasa tu... haha.


.

Azra said... Best Blogger Tips

aku start berblog thn 2003 ... private blog aku still ade.. bile bace balik ape yg aku tulis 10 years ago, rase mcm ntah hape2.. petty2 things pun bleh pk berbulan2 ... haisshhh....

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

Sama kita mek..agaknya dah matured laa..rasa nak lempang diri sendrik je baca balik..lulzz

syieda said... Best Blogger Tips

khennnn.. bila baca post diri sendiri yg lelama tu.. rasa mcm..wat de chicken la ni pon nak tuliss

gadisBunga™ said... Best Blogger Tips

sayangnya kena delete....kurang kurang un-publish je la...hihihi~

Ren said... Best Blogger Tips

Huntunglaaaaaaa

Tetibe kikikiki