Translate

Friday, February 01, 2013

[ tiada lagi jodoh antara kita ]

kahkahkah.. tak menahan tajuk! *rebah tepi kolam*
setelah hampir 9 tahun berkhidmat di genting highlands ni
tibalah masa untuk angkat bungkus balik kampung tanam jagung
31.01.2013 adalah my last day.. sobs
benda lain aku tak rindu sangat..tapi cuaca kat sini memang tak kan sama dengan tempat lain
tapau bawak balik sikit lah..

opismet

pompuan ni bukan main hepi nak resign kan?
kau dah kenapa?

ladies night katanyeeee
mengular sawa dekat awana
saya akan rindu awak semuaaaaaa!!


ada masa..panjang umur.. kita jumpa lagiiiii
dah buleh turun takhta ratu gunung kot..ke?
kakakakaka

p/s: ada 1 bulan lagi sebelum projek gila.. buleh ke ni? - -''

5 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

projek gila apa nk buat nih.
cer kabor?

.

Azura Abu said... Best Blogger Tips

selamat dah tuh. ceria bukan main lagi..kakakkakaka..

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

Mesti bulih punya mek! Kalo kantoi buat scene terjun tingkap..tapi tak la kot..muka lu pon dah persis orang sana...lulzzzz

syieda said... Best Blogger Tips

la dah resign ka? la ni kat mana? baru jer nak g genteng helens..

cerciter apa projek giler tuh?

GreenJade said... Best Blogger Tips

woohoo benti ka? gi plenet mane pulok nok?