Translate

Tuesday, June 08, 2010

[ lain macam sangat kondisi mata harini ]

.

waktu keje pukul 8.15 a.m.

celik mata pukul 8.13 a.m.

gile gampit champion punya perasaan!






ehem...boss takde pagi nih.. buleh la siap sambil rilek². :P

dan satu lagi...

semalam..aku dikejutkan dengan berita ni. aku baca dekat blog tedi. nama budak perempuan yang terlibat dalam kemalangan ni..remind me to someone. yang aku kenal. bila check balik..sah! she's my ex student!! [ehem..aku bukan cikgu =P tau!]. seorang yang sangat sweet and cute.

Photobucket
gambar diambik tanpa izin dari blog tedi =P


alfatihah di ucapkan untuk arwah Aztika Azrin dan abang² arwah, Azwadi Aznil Nithia & Azwari Aznal Nithia yang terlibat dalam kemalangan ni.

sweet kan beliau [diambil dari FB beliau]

aku baru teringat..ayat faveret dia,,sb aku suka mengusik dia dulu.. "aaaaa...misssssssss...".

kenangan yang manis.. =)

sumber berita dari sini

20 pengkomeng:

Boy said... Best Blogger Tips

sedekah al-fatihah jom..

zulfadzly. said... Best Blogger Tips

Al-Fatihah bt arwah..

rilex2 jugak kak chor..elai2 merah jgn lupe..

myQza said... Best Blogger Tips

Aduhai!

Allah lebih sayangkan mereka.

Semalam aku kena tegur dengan ex GF abang dia kat shoutbox sbb tulis pasal tu.

alhariesz said... Best Blogger Tips

Al-Fatihah...sedih wor dengo cite2 camnih...

sepet said... Best Blogger Tips

ajal maut dtg sekelip mata..
al-fatihah buat semua mangsa tragedi berdarah tuh.

Ann said... Best Blogger Tips

al-fatihah

terkejut bila org yg kite kenal xdsgka2 pulang ke rahmatullah kan...

makwe joni said... Best Blogger Tips

aduhh

Liliyuli said... Best Blogger Tips

kesian mereka...al-fatihah.

tasekM said... Best Blogger Tips

alfatihah...



sedap2 nama adik beradik dia yek...?


.

Nerzhul said... Best Blogger Tips

al-fatihah.

achik ezam said... Best Blogger Tips

alaaaaa missuse lah miss nie...


**ayatku pada cikgu bile dia menggeletekku**



alfatihah buat arwah....kita ni tataw lagi bila...bekalan pon asek bocor je sana sini....

Siti Noor Aminah said... Best Blogger Tips

al-fatihah utk arwah..

S@Y@NGH@SNI said... Best Blogger Tips

innalillah...

jo said... Best Blogger Tips

innalillah....
seram aku tengok gambau tu..

Fatt said... Best Blogger Tips

takziah utk keluarga mereka dan al-fatihah untuk yang telah kembali..

mirachantek said... Best Blogger Tips

ngeri aku nengok kete tu.
alfatihah buat arwah

mirachantek said... Best Blogger Tips

ngeri aku nengok kete tu.
alfatihah buat arwah

mirachantek said... Best Blogger Tips

ngeri aku nengok kete tu.
alfatihah buat arwah

mr.kordes said... Best Blogger Tips

al fatihah jugak!

woi lmbt g keje!repot boss!ahhh..aaaa...

hanie said... Best Blogger Tips

sama-sama kita mendoakan kebaikan untuk mereka yang dah tiada..semoga dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan kekasihNya..aminn..






heppp! pakcik kordi.. aok dendiam jek..hahahah :P