Translate

Monday, March 08, 2010

[ barang rare ni weh... ]


sapa mau?
sila bagitau..
ataupun lagi senang..sila mengurat brader nih..
dia..
- masih single dan sedikit hensem
- bukan perogol bersiri
- agak sesuai jadi menantu..

tapi kot² rasa segan atau malu² biawak..
buleh la kabor atau order kat aku..
aku buleh tolong orderkan sekalik..
tapi tetap kena bayor haa... :P
tak mahal pun... 4 hengget duit malaysia jek..

for serius buyer only!

buleh email ke: misz.hanie[at]yahoo.com

.

aku nak buat entry pasal semalam..tapi gambau sekeping pun tak dapat lagi..jadi...aku buat promo secara percuma psl fanzine ni..
[tak de idea nak buat entry sebenornye..kehkehkeh]

p/s: min..royalti tu bagi lebih sikit pun takpe.. hahahaha :P

6 pengkomeng:

Anonymous said... Best Blogger Tips

agak2 dia boleh jadi menantu aku?

achik ezam said... Best Blogger Tips

gambor on d way ye.....huhuhuh...sipot tua ngah nk email..ahahahah

mazru said... Best Blogger Tips

xpe la janji ade n3...huuhu

Firol said... Best Blogger Tips

memang rare benda ni...dulu zine lah sumber bacaan alternatif..la ni je susah nak jumpa zine

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

eh,tak cakap pun dah siap...majok ar camni..

hanie said... Best Blogger Tips

life:
menantu ko? haihh..buleh sgt la..kl jd datuk angkat..hahah



ezam:
hahahah....siput sgt..



mazru:
ni nama nya tgn gatal x reti diam..sibuk jgk nk buat entry..hahaha~



firol:
tu la yop..skrg ni..ade jgk yg tak kenal amende zine ni..kan..



mimie:
kan aku kata buat promosi ni....jentik telinga mau..? hahahaha~