Translate

Tuesday, July 27, 2010

[ sang pemimpi ]


Di bahu kau
Aku menangis semahunya
Aku kata

“Aku bermimpi kau akan meninggalkan ku”

Kau ketawa
Lantas menarik aku rapat ke dada
Kau bisik ke telinga

“sayang..hati aku ada pada kamu. Mana mungkin aku pergi tanpa hati ku”



*poofff*



alarm bunyi
dah 6.30 pagi daa....
baru nak mimpi yang pesen makwe²..
haihhh..


p/s: hahahaha..kalau mimpi boleh jadi realiti..manis-manis jugak kot rasa dia.. :P

30 pengkomeng:

Mak Su said... Best Blogger Tips

romantisnya mimpi itew

zulfadzly said... Best Blogger Tips

tu la..byk sgt mengketedarah popia basah..mimpi pun nak basah sokmo!!

enassempoi said... Best Blogger Tips

komen xder kena mengena dengan N3:

gambo kat tepi tu ko buat botox ek???

komen n3:

manis... memang manis.. silap2 bleh kena kencing bergula.. hahaha..

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

cits dalam mimpi pon bleh buat maksiat hahahahahahaha... hahahahaha

frwls said... Best Blogger Tips

best jugak kalau mimpi main masak-masak.

bangun-bangun dah kenyang

Nerzhul said... Best Blogger Tips

ape alarm bunyi pooff pooff? hahaha

sepet said... Best Blogger Tips

ahh!!..nasib baik mintak hug.
klu mintak 3 juta..mane lak nk korek duit nye tuh.



:p

ezam said... Best Blogger Tips

nk komen gak.

pon takde kena mengena dgn entry gaks.




dapat mancing dalam tren malam tadik???









.

(titik ttp nk tiru kak tasek)

Ann said... Best Blogger Tips

aku xnah mimpi pun pesen makwe..huhu

mirachantek said... Best Blogger Tips

waaaaaaaaaaa ini sudah lebih punya mimpi!
jiwa miang = jiwang

GADIS COMEL said... Best Blogger Tips

pesen entri mau mintak org masuk meminang kot.

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips

vee dah lama tak mimpi manis2...
=(

tasekM said... Best Blogger Tips

ezam,
aku tak jadi terus komen n3 hanie ni bila baca komen ko yang...

ha ha.







.
(titik. ezam, bulih tiru. aku tak marah. ha ha.)

h a n i e said... Best Blogger Tips

ezam:
tak...tetiba jadi segan, hensem sangat!

hahahahahhaa...




ann:
tak pyh mimpi lah ann...buang karan jek..hahahaha..




mira:
ahahahahaa...ampehh!! mn ada jiwang..ni dalam hati ada kolat tilapia jek..

:P




gc:
hamboiiihhhhhhh...




vee:
alololo..ape yang..janji tak mimpi ngeri..sudeyy..

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak tasek:
jangan nak terpengaruh sangat dengan dak ezam tu kak..dia tu sikit lagi nak jd ayahpin jr..

kahkahkah.. :P

h a n i e said... Best Blogger Tips

maksu:
romantis ke maksu? mcm mimpi gatai nak menikah jek..hahahaha..




zul:
ko pernah rasa kena terajang secara bersiri tak?? hah..hah..

[kahkahkah!!]




ena:
gile nak botox segala. mak takde duwet nyah..ni berkat air semayang mak jek nyah..

kuikuikui




kodok:
hahahaha cilake! terkena gua..
:P




caki:
ko xde mende lain ke caki..asik nak mentekedarah jek koje..
haha




nerzhul:
alarm aku bunyik selawat syifa'. cadang nak letak bunyi talkin..bior insaf sikit..amecam? nak join?

:P





sepet:
mintak hug lah dulu...pastu baru la ur money is my money!

hahahaha...

fndrocka said... Best Blogger Tips

malam ni aku nak bermimpi berpaut kat dada gak

h a n i e said... Best Blogger Tips

fnd:
oit..oit..tu nk paut dada mana tu?? dada langit takpe..
hehehehe..

Pelatt said... Best Blogger Tips

tiap2 malam gua mimpi basah...


haaiiisshhhh

h a n i e said... Best Blogger Tips

pelatt:
aihh..takkan dahbeso panjang pun kencing tilam lagi??


hahahahaha...

[cilakak!]

Jimi And Short Story About Dia said... Best Blogger Tips

semoga jadi kenyataan :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

mimpi dapat jadi seat basikal makwe makwe selesa jugak rasanya..

hiro said... Best Blogger Tips

syg, mengapa kamo makan kfc tak ajak..emmm..hhahaa

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

sapa 'kau' dlm mimpi tu kak cho?

hahahhahhahhhahaha....

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

hati taman jugok rupanya.

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

dalam mimpi itu kau sering bertanya ;
cita-cita dan impian itu sering berlari bersama kita maka jika kau cuma membawa satu, siapa yang akan kau tinggalkan?

Bila aku tersedar aku tahu bahawa jawapannya ialah aku harus berlari bersama cita-cita sebelum bisa membawa kau dan impian berlari bersama.

hehehehe =D

h a n i e said... Best Blogger Tips

jimi:
hahaha...tak tau lah bila yang nak jadi nye kan.. :P




ardzmarn:
motip lu nk jd seat beskal??
hamboi..hamboi....





hiro:
hoh..ai tak makan pun lg kepsi bulan ni yang...yu bukan nak belanja! benci!!

hahahahahah




koq:
ko rasa sape koq..?
hahahahaha...

h a n i e said... Best Blogger Tips

keri:
wa pun normal gak weiii...igt lu sorang ke buleh hati taman segala..

XP




shuk:
pehhh..skali shuk balas...
yerp..berlari bersama cita2, br buleh gapai impian..

ye dok?

-cD- said... Best Blogger Tips

Eeeuuwww rasa mual, gelilah..
wekkk wekkk, sori termuntah...

hahahah. dah lupe rasa loye cinta tu cene ehhh?

h a n i e said... Best Blogger Tips

cccccccccccddddddddd!!!
hahahaha..ampeh tau!