Translate

Monday, August 02, 2010

[ ngeri jugak bila jadi macam ni.. ]

pagi..
monday blues..
dalam mamai-mamai..
sayup-sayup tepi telinga....dengar macam orang baca talkin..

hoshhh...
terus lompat terjun katil..
terkebil-kebil..

owh....alarm yang bunyi...selawat syifa' rupanya..

gile..

=_="

p/s: mati itu pasti..

20 pengkomeng:

mirachantek said... Best Blogger Tips

alarm tak boleh blah.. tapi bagus juga pagi2 bangun dah dengar ayat2 selawat gitu

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

hahahahahaha..aku hanya mampu gelak jer hahahahhaa

tasekM said... Best Blogger Tips

aku suka selawat syifa' tu...

:)

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips

hee hee...
faham faham...
=D

sI tEDI said... Best Blogger Tips

ha ha ha ha
berdebau gak ek?
samala. monday blues :P

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Hidup lagi kita rupanya arini.....

Alhamdulillah.

zulfadzly said... Best Blogger Tips

mesti comel kan ko melompat terjun katil.

sahromnasrudin said... Best Blogger Tips

salam ziarah..tahu belog ini dr belog gadis comel..blog yg simpel dan attractuve..tahniah dan selamat brblogging ;-)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

ada jugak sinar keinsafan disitu..

ezam said... Best Blogger Tips

terjun?????gegar tak?????


hahahhahahaahnieeeeee~

h a n i e said... Best Blogger Tips

mira:
bila bagun pagi..ayat pertama yang dengar adelah ayat-ayat memuji Allah swt.. rasa tenang hati spjg hari.. :)





kodok:
*pijak kodok sampai koma*





kak tasek:
kan kak...ubat utk jiwa dan hati..hehehehe..





vee:
yang..jacob yu kiutttt! heheh





tedi:
huishh..mmg berdebor..jantung rasa mcm lepas kena kejar dgn anjing gila..hahaha..

h a n i e said... Best Blogger Tips

yb:
alhamdulillah...di beri kesempatan sehari lg.. :)





zul:
wa kan comel, kiut lg sweet,.. hahahaha..





shahrom:
terima kasih..blog biasa2 jek.. hehe..




ardzmarn:
wa harap lu pun dapat jugak sikit nur...kehkehkeh




ezam:
mongekkkssssssss!! hahahaha

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

ingatkan terus sembahyang subuh tanpa wuduk.hihi.

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

uik..aku nak di pijak nya ..cits

Nerzhul said... Best Blogger Tips

tu lompat katil setingkat ke dua tingkat. kahkahkah

Ann said... Best Blogger Tips

baik punyer alarmm haha..
nasib bukan yasin..tu mcm dah bacaan talkin dh

jo said... Best Blogger Tips

gua pun penah jadi gini juga....haha...

Firol said... Best Blogger Tips

perghh tak leh bayang kak cho melompat

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

teringat dulu masa form 5, dekat-dekat nak SPM ni jadi duduk la asrama kejap. nak study ramai2. pakat kenakan sorang budak ni. kitorang balutkan dia kain cadar putih masa dia tidur pastu duduk keliling dia baca yasin. dia bangun sambil nangis2 siap ngaku segala dosa dia. ish...jahat betol kami.

h a n i e said... Best Blogger Tips

gc:
itu pesen nak kena petir nama dia..hahaha





kodok:
tak...tak pijak..tapi tangkap bg kat budak2 biology utk buat eksperimen..hohoho





nerzhul:
setingkat jek lah...aok jgn ngade2 nk byg yg bkn2 yek...koi siku kang.. hahahah..





ann:
huii..buleh gegor jugak semangat kalo gitu..hahahah




jo:
hahahah..dia punya gigil tu satu macam kan jo..hahahaha gile betui..





yeopppppp:
jgn nak gatei bayang yg bukan2 yek..hahahahaha..





shuk:
wehhh..korang lg kejam tauuu..hahahaha tapi tu la..teringat dulu2...nak kejut member...g bisik tepi telinga dia.. "Marabbukaaa"
kihkihkih... :P