Translate

Tuesday, August 03, 2010

[ tanya sama hanie ]

antara soklan² yang dikutip time berformspring. aritu laaa. masa tengah hip. sekarang dah boring... :P


knp kah penganten laki kena bawak keris?
sebab ramai ayam dah terkorban jadi lauk kenduri. keris di kaki dah tak berguna lagi~

kenapa cite omputih ada cium cium?
sebab cerita melayu banyak makan²..

gambar lu tongkat dagu. gambar cipan bagaimana pula?
bertongkat kuku lah, tapi kalo lu bertongkat gigi gua syak~

bunga bukan sekuntum..apetah lagi kumbang kan?
sebab kumbang adelah seekor bukan sekuntum..tak belajo penjodoh kata ke woii..

3 tahun akan datang, ko dah ada anak?
lorr..kena tunggu 3 tahun lagi ke..kalau besok tak buleh?

bulu mata kalau potong nnt nampak ape?
nampak kuman seberang laut, gajah depan mata buat boria~

jalan-jalan jumpa makanan, kalau lari-lari?
jumpa labi-labi tgh makan es pop kaler hijau~

Apa kaitan langsuir dengan langsir?
langsuir tak pakai langsir buat uniform~

Macamana mahu ke Kuching dengan menaiki beca?
kabo la kat pakcik bwk beca tu nak ke kuching..kalo kabo ke kota bharu..mmg la haram tak sampai..

selesa tak kalau pakai g string..
wa pakai spender ade reben2 jek..



bila baca balik...macam jahanam jugak wa punya skil menjawap soklan ni kan..haihh..nasib exam pesen gores dan menang..haha

18 pengkomeng:

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Mmg macam jahanam (komen ikhlas aku ni).

Aku pun mcm ko jugak. Tu sbb formspring aku dah tak berjawab hahaha

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Yesss! aku first pagi ni. Nampak sangat takde kerja hahaha

tasekM said... Best Blogger Tips

soalan tambahan.


bra ko saiz apa hani...?



jawab! jawab!



.

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

mak aih. ini kalau FBI buat soal siaiat sama Hanie, gerenti tension tahap dewa nih. hahaha =D

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

aku suka jugak kalau jawab exam pesyen gores dan menang. ni rasa nak sambung blaja lagi nih.haippp..

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

knp kah penganten laki kena bawak keris?
lelaki tak jadi penganten pon selalu bawa keris.

kenapa cite omputih ada cium cium?
sebab dia tak pandai berpantun

gambar lu tongkat dagu. gambar cipan bagaimana pula?
gambar cipan bayangkan muka hanie

bunga bukan sekuntum..apetah lagi kumbang kan?
kumbang mati kena makan dengan kodok

3 tahun akan datang, ko dah ada anak?
itu pun kalau kau subur

bulu mata kalau potong nnt nampak ape?
nampak macam cipan

jalan-jalan jumpa makanan, kalau lari-lari?
kena kejar ngan tokey kedai sebab tak bayar bil makan

Apa kaitan langsuir dengan langsir?
baju langsuir sama jenis ngan langsir umah hanie

Macamana mahu ke Kuching dengan menaiki beca?
- jawapan kau gila apa?

selesa tak kalau pakai g string.
tak pakai apa apa lagi selesa tidu malam

..hahahaha maaplah aku telah merosakkan akidah kau dengan jawapan aku

ezam said... Best Blogger Tips

psssstttttt zul......bukan stobery lah...reben2 rupenya...silap lah zul


hahahahhahahhaha~

mirachantek said... Best Blogger Tips

" Apa kaitan langsuir dengan langsir?
langsuir tak pakai langsir buat uniform~ "




aku suka yang nih!!
pinjam sat buat soalan!

frwls said... Best Blogger Tips

adakah anda bersuara lunak? perincikan lunak

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

fengsannn!

zulfadzly said... Best Blogger Tips

ezam : psssttt...maknanyer,elai2 stoberi yg ko ciom n pakai hari2 tu bukan dia punya la eh?

hahahahahahahah..

beropol dgn bereben x sama eh? ;p

h a n i e said... Best Blogger Tips

yb:
amboih aihh..laju yb..hahahah..




kak tasek:
3*B..kahkahkah....jgn lupe besday ai nt..beli as adiah ye..kuikuikui




shuk:
silap aribulan diaorg buh muncung meriam kat dahi...hahaha




gc:
hang tu tak lama lg jd bini org dh..p graduate hal ehwal dapoq nun,,,keskeskes




kodok:
hahahahahampehhh!! nak kena cabut kuku dak kodok ni..

h a n i e said... Best Blogger Tips

ezam:
ahahahaha..gile dok skodeng elai2 org..hahaha





mira:
buleh..buleh..:P





caki:
sperti memakan nasi kukus ayam rempah yang lazat!






jaja:
*jirus air satu baldi*

h a n i e said... Best Blogger Tips

zul:
entah2 yg tu jibek punye....hahahahaha..suwey la 44tahunnnnn!!

Liliyuli said... Best Blogger Tips

aha la..formspring aku pun dah lama tak buka..hahaha

ehemm..ehemm...macam kenal je soalan soalan yang ada tu...huhuhu

Wanie-san said... Best Blogger Tips

hahahaha
kak hanie skill menjawab macam nak kena bagi makan kaki lombu!huhuhu

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

hanie,

aku dah khatam kategori masak megi. ekselen okeh. haha.

Nerzhul said... Best Blogger Tips

soklan pun cam jahanam jugek. padan la dengan jawapan. kahkahkah