Translate

Tuesday, August 10, 2010

[ salam Ramadhan ]

lebai gugel punya

sempena menjelang bulan Ramadhan yang penuh barakah dan maghfirah ni..salam kemaafan atas semua khilaf di sepanjang perkenalan, kalau ada yang terguris melalui tulisan, terasa dengan gurauan, tersentap/terkecil hati dengan kelancangan..mohon diampunkan..

semoga kita semua beroleh kerberkatan dan manfaat dari bulan yang mulia ni... bulan dimana pintu syurga dibuka seluas-luasnya, dan pintu neraka di tutup serapat-rapatnya.


p/s: andai ini Ramadhan kita yang terakhir.. =)

18 pengkomeng:

citahrudin said... Best Blogger Tips

kecik ati juga bila ko x moh kenalkn kitorang dgn pakwe naik satria merah hari tu...

tp x pe lh, dh terubat dek tempoyak sebalang itu..

lalalala

cIk JanNah said... Best Blogger Tips

salam ramadhan sis,
i maapkan salah silap u..

haha
:)

kodok hijau the ghost writer said... Best Blogger Tips

semoga kau dan aku beroleh kerberkatan dan manfaat dari bulan yang mulia ni... bulan dimana pintu cinta dibuka seluas-luasnya, dan pintu kebencian di tutup serapat-rapatnya. selamat pengantin baru kodok ucapkan ..hehehehehe

ingat ramdhan ingat pasar ramadhan ingat syawal ingat kenduri kawin

boleh ker?

tasekM said... Best Blogger Tips

selamat berpuasa yang...

kita pun nk mintak maaf gak nih...



.

Nerzhul said... Best Blogger Tips

sleamat puasa weh.

zulfadzly said... Best Blogger Tips

Hanie,

aku pun nak mintak mahap andai ada terkasor bahse tersalah kata,terkutuk sana terperli sini..

kite 0-o yer..

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

aku pun mintak maaf jugak kalau terlebih kutuk ko selama ni hehehe

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

hehe. selamat berpuasa buat anda juga (^_^)

frwls said... Best Blogger Tips

jangan lupa duit raya saya!

Ann said... Best Blogger Tips

salam ramadhan n mtak maaf jika ade kelancangan bahasa spjg ak mgomen disini..:)

Rozita said... Best Blogger Tips

moga Ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita semua :)

mirachantek said... Best Blogger Tips

andai ramadhan ini yang terakhir, laluilah ia dengan sehabis baik.

jangan disiakan.

wajarnya kita harus menganggap hari ini yangterakhir, bukan bulan2 tertentu, kan?
entahlah..aku mengarut saja

Wahidah said... Best Blogger Tips

salam ramadhan for u too..moga ramadhan kali ne lebih bermakna..:)

macha_sezs said... Best Blogger Tips

aritu kan..rasanya ada ternampak blogger yang akak bawak masa kenduri kak anim kat melaka ari ahad. tapi tak sure sape.


selamat bepose~

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

kenapa aku tk dapat tempoyak? ni aku malas nak maafkan ko... mencik!!!

aripsamat.... said... Best Blogger Tips

salam ramadhan juga...barakallahu alaiki...

h a n i e said... Best Blogger Tips

citah:
ceh..aku pulak. korang yg suit2 dia dulu..mn dan aku nk intro kat korang..hahaha




cik jannah:
salam ramadhan yang..jgn puasa yang yok pulak..hehe





kodok:
cer ko ingat masjid pulak...berkat idup weh..hahaha




kak tasek:
slmt berpuasa kak tasek ku syg..





nerzhul:
selamat!





zul karipap:
hang byk salah ngan aku. sampai raya pun tak abeh kira lagi..haa.. mcm mana kira?

hahahaha..





yb:
hoo..raya tahun ni sila bagi duit raya lebih sikit haaa... :P

h a n i e said... Best Blogger Tips

shuk:
selamat berpuasa shuk..semoga kita tak mendapat lapar dan dahaga saja...





caki:
duit raya????? tetttt...





ann:
salam ramadhan ann..samalah kita.. =)




kak rozita:
selamat berpuasa kak... =)




mira:
setiap hari jangan di siakan..sb kita tak tau bila kita akan di jemput kembali..
mencari harta seperti hidup selamanya, dan beribadat seperti akan mati esok hari.. =)





wahidah:
selamat menunaikan ibadah puasa yang.. =)




cha:
sapo? sakura? dia kan org melaka..hehe..

selamat berpuasa..jgn nk malas2 bangun sahur..haha




gc:
sb ko takde di tempat kejadian! hahahah





arip:
selamat berpuasa..