Translate

Thursday, September 02, 2010

[ skill yang hilang ]

ambik kad raya.
pegang pen.
memulakan kata dengan lafaz bismillah..







err...


terkelip-kelip pandang kad kosong.

pehhh...blank terus tak tau nak tulis apa. kena ada skill menulis jugak nak tulis kad raya ni rupanya. kalau sign beso2 penuh satu kad dengan marker pen...feeling2 artis..ok jugak kot? hehehehe ;P




p/s: kad raya korang akan di pos petang ni. sila tabah dan sabar menanti

20 pengkomeng:

Panglima Muda said... Best Blogger Tips

saya begitu juga... kadang kadang sesat..last last bangun pergi makan

Nerzhul said... Best Blogger Tips

pegi beli buku pantun pantun. belajar wat pantun raya. hahaa

alien said... Best Blogger Tips

menaip ada pulak idea mari~
hahaha

Liliyuli said... Best Blogger Tips

dup! dup! dup!
berdebar saya nak baca~

macha_sezs said... Best Blogger Tips

weehuuuu~! ailebiulah!

zulfadzly said... Best Blogger Tips

sy teruja menanti kad berserta wang ehsan 50hengget itu.

ezam said... Best Blogger Tips

noorkumalasari rafeah buang

bung raden diberi jangan dibuang~

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

kak cho,

tak mintak pun alamat aku, camne nak pos kad raya???


tak aci!!!

MOFASAD said... Best Blogger Tips

aku punya takde ke hanieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ekekekeke







Pssstt : Jom tengok cerita gua buat sempena raya dekat
SINI

Wanie-san said... Best Blogger Tips

kak hanie tulis la mcm ni....
"kehadapan dan kebelakangan adindaku wanie-san yang sopan lagi ayu lagi manis seperti gula melaka.." keh keh keh

frwls said... Best Blogger Tips

tulis la pecah kaca pecah gelas,

sudah baca sila balas.


cuba jadi common sikit. kahkah

tasekM said... Best Blogger Tips

aku punya tak de le tu... nyampah!


:p



.

mirachantek said... Best Blogger Tips

ko tulis, meh kasi duit raya" oke gak

mirachantek said... Best Blogger Tips

ko tulis, meh kasi duit raya" oke gak

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

jangan pulak aku yg dpt kad raya 'blank-blank' dari kau ye hanie..

kang ada aku tembak bang bang dari jarak jauh kang!

xP

h a n i e said... Best Blogger Tips

panglima:
hahaha..terus makan..mmg terbaik!



nerzhul:
aok ajor ler..aok kan pandeii.. hahah



alien:
tu lah dia. mejik kannnn :P



liliyuli:
wa bg dekat lu ayat best punye..haha



macha:
haha..ailebyu jek ke cha? hahaha



zul karipap:
a'ah..aku boh 3 keping dlm tu. semoga gembira.



wak ejam:
nanti ai buang yu dekat rumah org tua..ok??

h a n i e said... Best Blogger Tips

gc:
hang p baca balik entry aku yg kelmarin dulu tu!!




farid:
takdek! hahaha




wanie:
utk wanie tak susah. sb bkn akak antor pun..hhahaha



caki:
tak mau. sebab tak rare. ahhaahah..

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak tasek:
kihkihkih...tunggu tau..ade entry khas untuk yuuu..hahahaha




mira:
ko nk bg aku duit raya ye..smp post dua kali ni,..hahahah




jaja:
aku tulih nama ko sebeso alam ja dalam kad tu..hahahaha

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

wah..kak cho, kasi duit raya skali..nak wat cover duit cermin yg pecah tuh..keh3..

h a n i e said... Best Blogger Tips

koq:
hahahaha..aku pun paras idung jek ni koq oii.. :P