Translate

Tuesday, October 05, 2010

[ lima sepuluh dua kosong sepuluh ]


melayangkan hati beribu batu
dengan harapan kamu di sana
masih mahu menyambut


p/s: recycle gambar. dah lama tak snap-snap..

19 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

aku punya syak minggu ni ko nk period nih...


.

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak tasekkkkkkkk!
hahahahaha..suke syak yang bukan2 tauuu.. :P

Nerzhul said... Best Blogger Tips

jalan mane te?

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

awak...bila nak bawak saya jalan2 kat tiang lampu tu...

hehehheh

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

gejala nak menopaus mmg macam gini

ezam said... Best Blogger Tips

tak lama lagi selamat tinggal lomo.....selamat tinggal kamera hempon...



lalalalalalalalalalla~



welcome teropong...(best woo skodeng dgn teropong..maseh jelas)

alhariesz said... Best Blogger Tips

PJJ ka cheq?

(perhubungan.jarak.jauh)

six.september =_= said... Best Blogger Tips

gambo siyes cun

h a n i e said... Best Blogger Tips

nerzhul:
kawasan tepi opis ni ha..hehe :P




yanie:
sejak awak kekwat dengan saya, saya malas dah nak bawak awak jalan2..


hahahaha!




gc:
ada cita2 nak kena tempeleng kah? haha




pak munawer:
ai tak berkemampuan macam yu..sob.sob

biarlah ai bahagia dengan lomo dan camera henpon 1.3megapixel ittewww..


mode: kajang pak malau

h a n i e said... Best Blogger Tips

hariesz:
cesss..pjj tang mana nya. baru nak cari calon ni..hahahah



six.september:
mekaseyy ^^


(main petik saja =P)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

belog baru saya

http://yaniebudakgebu.blogspot.com/

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

haiiii

jo said... Best Blogger Tips

boleh la ajak lu outing buat photoshoot...





nice pic!

h a n i e said... Best Blogger Tips

yanie:
slmt kembali menjadi blogger.. :P



k.o.g:
haiii =P



jo:
ahk..ni yang buat wa blushing tak tentu hala ni..hahahah mekaseyy..

alien said... Best Blogger Tips

kene kasi tau la lokasinye
salah sambut kang naya ooo
haha

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

kalau dia setia, dia pasti masih ada =)

Firol said... Best Blogger Tips

takpe cho..recycle kan menjaga alam sekitar

h a n i e said... Best Blogger Tips

alien:
tunggu jek kat airport..sambil pegang sepanduk besor2..hahahaha..



shuk:
tapi kenalah ada calonnya dulu..hahahah



yeop:
haa..tu la yeop..hijaukan bumi kita..haha

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

ko nak beli kemre bagak ke???
teros terang ajelah...

aku jgk yg kempunan!!
x(