Translate

Saturday, November 20, 2010

[ mata ke mata ]

entah macam mana..tetiba terjaga dari tido
pandang sebelah kanan
nampak ada sepasang mata, bulat, besau tengah merenung
what the.......@#%!%!#^!#^!!!!


bayangkan mata tu nampak cenggini
tak ke dari mamai terus rasa segar bugar..
gileeee....
dah la sekarang kat rumah tinggal aku sorang

cepat-cepat bukak lampu
tapi dan-dan jugak lepas tu
rasa nak tendang pintu [eh..macam pantun daa]
cilakak!!
si spongebob rupanya..

id=


kesian jantung aku terkejut gitu..haihh

16 pengkomeng:

mirachantek said... Best Blogger Tips

ceit, bikin saspen waktu pagi!

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Kau beli spongebob kat rantau panjang ke?

Rozita said... Best Blogger Tips

tu la..lain kali jgn suka tido ngan patung

h a n i e said... Best Blogger Tips

mira:
dia punye debor...pehh..susah mau explain..hahaha



yb:
idak eh..org kasi adiah..hikss




kak rozita:
bukan patung kak..bantal beso..muke spongebob..heheheh

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

puas lah En. spancebob tu berpelukkan dgn kamu...

ehh, kesian petrik?!

tasekM said... Best Blogger Tips

peluk spongebob tu ntah dia bayangkan peluk sape la gamaknya tuuuuuuuuuuuu....




.

Encik Bell (beLalaNG) said... Best Blogger Tips

hahaha. seb bek x mengganas... kalo x.. sian spongebob tu :P

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

ko tak tahu apa perasaan spongebob tu bila terpandang mata ko.

kena sawan terus. HAHA

gadisBunga said... Best Blogger Tips

yg sebenor2nye masa gelap tu bukannye si seponjbob tu yg merenung....

hamzah ian said... Best Blogger Tips

nama gua bob.. keh keh keh

fndrocka said... Best Blogger Tips

Ek eleh lu..

KiD said... Best Blogger Tips

hahaaaha.. spongebob squarepants!!

aripsamat.... said... Best Blogger Tips

jgn main2 dengan spongebob...die tu pakai susuk tau!!!

h a n i e said... Best Blogger Tips

jaja:
petrik aku bagi ke kamu jek la ja..haha



kaktasek:
nk kena kabor ke..? tak payah lah.nanti akak jeles pulak..hahah




belalang:
ai kan sopan santun..aww...




keri:
stement jeles gini wa dah biasa sgt dh..hahahahaha..




gb:
ko jgn mcm2 gb..kang ade aku hayun keluar spongebob tu.. :P



hamzah:
tp jgn harap lah wa nak peluk lu..kehkehkeh




fnd:
apaaa...tak cukup gadis2 lagi ke wa ni dgn kehadiran spongebob tu? hahaha




kid:
ko diam kid! hahahaha..weh..congrats dpt baby boy..





arip:
mn tau? lu pernah pakai ke? hahaha

alhariesz said... Best Blogger Tips

spambob ko kaler itam ye cho?

mungkin kacukan negro.

agagagagagaggagag :D

Nerzhul said... Best Blogger Tips

aok jangan pecaya sangat spongebob te...kekekekeh