Translate

Tuesday, January 11, 2011

[ mimpi pelik 11-1-11 ]



buleh bawak mimpi ke menatang ni la pulak
kurang asam betul!!



haiii lah d3100..bila la kau nak menjadi milik ku..... *berangan*

28 pengkomeng:

Pistachio said... Best Blogger Tips

lu mimpi sebijik camera ke? xfeel langsung! paling koman, mimpi lu ditanam dgn kamera..

eerrkkk.. nightmare lah pulek..

alien said... Best Blogger Tips

hui~
kenapa aku mimpi tembak2 perang2 je ha..
adoi

fatt said... Best Blogger Tips

kalau mimpi tetiba tersepak 2 bijik, ko hulur2 la kat aku satu...hihihi~

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

Kalau setakat mimpi kamera mcm yg ko tunjuk tu aku tak teruja. Aku tengah tunggu mimpi jumpa Lisa ni hehehe

niesz said... Best Blogger Tips

waaa..nice pon teringin camera tu..bile la ley dpt..

cIk JanNah said... Best Blogger Tips

ala angkut la satu sis.
sampai termimpi2 dah 2
kih3

IFA Athirah said... Best Blogger Tips

mari kte merenung same2.i pn trpkir ble la nk dpt kamera mcm tu.huhu http://geekintherainbow.blogspot.com/

gadisBunga said... Best Blogger Tips

kalau mimpi kamera maksudnya tak lama lagi ada orang nak masuk meminang. huuu~

Puan Capa said... Best Blogger Tips

nak jugak 10 bijik!!!!

Ieda Al-Habsyi said... Best Blogger Tips

nak ke? jap g aku pos utk ko, heheheh :)

tasekM said... Best Blogger Tips

nak dapat tak lama lagi tu hani...



.

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

beli, beli, cepat beli sebelum kehabisan stok!

laGenDA KodOk HijAU said... Best Blogger Tips

apa punya mimpi tak esotik sungguh, cubalah mimpi basah ke? baru lah klass

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

.: tetiba kemre tu aku rampas dari tgn ko. Sbb aku cuma mintak tolong ko pegang kan kemre aku tu kejap krn aku nak 'membuang air besor':.

ehh! camna aku blh termasuk dlm mimpi ko ni Hani oi??? tapi indah jgk la sbb aku yg punya kemre tersebut


ikikikikiki....
xP

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

wei wei kata setia dengan lomo..

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

nnti wa belikan lu menatang ni 18 bijik eh..tapi dalam mimpi la..

ayampinko said... Best Blogger Tips

mimpi biasanya terbalik.. tapi macam ner kalau terbalik..

h a n i e said... Best Blogger Tips

kacang:
jadi la mimpi. nak beli tak tau bila..hahaha




alien:
ganas sangat kau ni. tido tak basuh kaki ke weh..




fatt:
koq siap jd model aku lg ok..ngeri ke idak tu..hahaha



yb:
motip jumpe lisa?? hamboiihhh.. :P



niesz:
kan..jom cari bapak gula barang sorang dua..nak..hehe



jannah:
ongkosnya ngak ada...poket bolos..hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

ifa:
hehehe..bila tabung dh penuh br buleh beli..ye dok..



gb:
eh..ape komen tadi..tak buleh baca la,..tak clear..hahah



capa:
tamak kemain ko kan capa..hahaha



kak ieda:
kl poster atau flyer..tak mau la kak! :P



kak tasek:
akak nk beli kan ye..uih..sayang akak byk2 lah gitu! ai nak 2 tau..

hahahaha :P




kog:
tpi duit dh abes dulu sblm beli..camno..xdapek la nk nolong nye ha,,huhu

nizamsani said... Best Blogger Tips

wow

h a n i e said... Best Blogger Tips

nizam:
awww..

:P

h a n i e said... Best Blogger Tips

kodoooookkkkkk!!!
kaki mau..kaki?? hahaha..ampehhh..



jaja:
aku taknak kawan dengan ko ja..haha



cieyla:
*sorok kepala dlm laci*

lomo tetap di hati..tp yg ini..idaman kalbu..hahahaha



mimilk:
nt wa antor karate ke tengkuk secara on9..lu tungguuuuuu..hahaha




ayam:
kl terbalik..jatuh katil la jwpnye..hohoho

mirachantek said... Best Blogger Tips

kawan ku 3orang beli henpon nokia c3 serentak.
malam tu terus aku mimpi aku pun beli jugak. haih, pengaruh betul

Rara Nasiha said... Best Blogger Tips

wahh,mimpi kamera tu tak tahan. tapi best jugak kalau dapat satu.

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

aku mampu berangan je.. T__T

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

saya mimpi awek yang pegang kamera ni dalam iklan tu. aneh bukan? hahahaha :D

kaizen shinobi said... Best Blogger Tips

erk? boleh lak mimpi macam tuH~ pelik2... hohoho

h a n i e said... Best Blogger Tips

mira:
tu nama dia..pengaruh rakan sebaya..hahaha



rara:
haha nasib x mengigau..haihh



koq:
kahkahkah..ko jd model aku dlm mimpi tu..kelakar gila..



shuk:
ahk..nak mimpi makwe2 aje..hahah



kaizen:
eh..ok ape..dr mimpi hantu kak limah..haha