Translate

Monday, January 10, 2011

[ wa tak kisah sangat anna raffali tu menang AJL ]

tapi yang wa kisah..ape pasal pulak Hafiz rambut rambutan pojaan malaya makcik-makcik seantero tu menang vokal terbaik??

pakcik superman tu lagi best kot..dak Itam tu pn ok..A.P.I lagi terbaik..
cessss!!!

25 pengkomeng:

deatH_luVer said... Best Blogger Tips

wa kesah ana rafalli menang..
kenape dia boleh menang..
dah la wa tersasul cakap kalau dia menang wa nak tendang tv umah wa..
sekali dia menang...macam mane?..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

lepas ni mesti rambut dia menjadi ikutan ramai

ahahhaha wa tak sanggup nak rambut cam tu...lari incek T nanti

kekkekekkeke

fatt said... Best Blogger Tips

wa no komen sbb wa tak tgk..hahaha~

Puan Capa said... Best Blogger Tips

aku okeh ja...aku rileks santai je..

tasekM said... Best Blogger Tips

wa ok je anna menang. tapi mengharap superman tu yg menang.


.

- GC - said... Best Blogger Tips

vokal adira best jugakkkkkk... a.p.i pun okehhhh...

gadisBunga said... Best Blogger Tips

wa dah agak keputusan mesti pelik2 punya. sebab ketua juri tu kan ke m nasir...huhuhu~

alien said... Best Blogger Tips

aku bajet vokal si Faizal, Black ...
hafiz tu takde dalam senarai oooo

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

Superman tu best wooo...
si Itam tu pon suara mmg terBAEKKK!

agaknya si Rambut Rambutan tu buat aksi mendebarkan kottt, tu yg dia leh menang! huhuhu!

Ana Rafali...ok ok je!

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

tak tengok pom...tapi melihat kepada tajuk2 status semua blogger kat malaysia dan status2 para kaki FB kat malaysia ni, wah bunyinya macam serius. hahahaha.

eh...budak rambut kembang tu? kahkahkah...

juri tengah pekena pil kuda kot masa tu...

Heidi Shafiq said... Best Blogger Tips

thun dpn ko plak g bertanding kat AJL.. :P

h a n i e said... Best Blogger Tips

dak donat:
yu tendang peti ais la yang..lambat sikit nak robohnye..haha



yanie:
nt dia buleh tlg yu cr kutu..haha



fatt:
baik pun tak tengok. kl tak..ade jgk meja terbelah dua ko karate karang..ahaha



pn. capa:
aku jek emosi lebih2..ye dok..hehe



kak tasek:
superman tu skrg dh buleh main mejik ye dak kak..hehe

h a n i e said... Best Blogger Tips

gc:
wa lebih suka API..hehe




gb:
kannnnn..tak dpt di sangkal lagi!




alien:
hahaha..tau xpe...terus aku rasa nk tukar channel lain bila dia dpr vokal terbaik..




jaja:
mendebarkan mende..wa siap menguap ok..haha

h a n i e said... Best Blogger Tips

shuk:
hahaha...keputusan tak sangka..gitu la..hehe




hs:
ahk..wa kn low profile..hahaha

laGenDA KodOk HijAU said... Best Blogger Tips

tak minat sesapa pon.. minat awek yang pegang bunga tu je sapa agak agak nama dia ..

tapi suka lagi awek bernama hanie ni .. jom kapel

Tijah said... Best Blogger Tips

isk. aku tak tengok pun. aku baca buku soal jawab agama mlm tadi.

kihkihkih...

niesz said... Best Blogger Tips

ehe..nk sibuk gak..yuna pon sodap gak..ehe..

six.september =_= said... Best Blogger Tips

dari banyak? entri yang aku baca, semua sebut API

apakah itu

achik ezam said... Best Blogger Tips

kalau kak pah yang menang maw?????

Ann said... Best Blogger Tips

tu lah........aku bajet black tu yg menang vokal tbaik, ngn lagu sofea jane mng lagu tbaik...

julietchun said... Best Blogger Tips

kalo hujan menang lagi kontroversi,keh,keh,keh.

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

aku pun lebih suka jika API yg menang sebenarnya..tapi nak wat camne API dah padam dek kena percikkan air superman..kahkahkah..

GreenJade said... Best Blogger Tips

wa syak juri pilih bulu arrr...bulu kerinting2 afro mmg disokai seantero alam lah

tetttttttttttt!!!

sebelas said... Best Blogger Tips

gua terima dengan hati terbuka je kemenangan anarafali.

Wanie-san said... Best Blogger Tips

emo plak dak hanie ni!
ikat kat pokok kang baru tau!!
hohoho