Translate

Friday, March 18, 2011

[ tak puas hati ]

haishhh..memang aku hangen bebenor ni. aku pos buku batulesung dari minggu lepas. ape jadah sorang pun tak dapat lagi ni??? semenjak harga pos dah naik 100% ni...servis jatuh merudum 800% ke?? ke nak suruh aku buat surat komplen macam jarr??

nih orang p_o_s...kome memang antor surat pakai siput ye? siput sedut ke siput babi?

23 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

cer ko letak parang celah lehior mamat posmen yang ngabik surat tu hari tu... udah dijueinya ke pun batu lesung tu...





.

bujal X said... Best Blogger Tips

da hantar benda berat~~lambat ah sampai~haha~

Puan Capa said... Best Blogger Tips

aku tak dapat dari minggu lepas.aku asyik tunggu je abang posmen depan pintu opis.

bila bos kata...capa,tunggu apa?tunggu posto bosssssssssss..hahaha

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

ok beb dah sampai, albeit ada rabit sikit kat sampul, tak efek sampai ke lesung

dah jangan bakor² pejabat pos, hari jemaat ni, dosa!

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

aku syak..posmen tu jual kat pasar malam!!

side income beb!!

zulfadzly said... Best Blogger Tips

lenkali faks sekepin2 ke kak tasek tu..nak gedeban lg, scan pahtu emel..

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

hahaha. saya kekadang musykil dengan posmen. pernah kawan saya hantar buku, of coz perempuan, sepatutnya dah sampai tapi lewat 2 hari. bila dapat, bungkusan tu dah terkoyak. ada kertas tulis : kerosakan ketika penghantaran. tapi tengok gaya, kemas aje koyaknya. bukan stail koyak tak sengaja.

musykil. satu hari nanti kene menyamar jadi posmen jugak nih.

FarhanaLicious said... Best Blogger Tips

pos kat mana tu? kalau batu pahat, sini hujan. tu yg lambat sket tu...

tasekM said... Best Blogger Tips

lesung gua dah sampei juga.
hari sabtu.




.

GreenJade said... Best Blogger Tips

deme pos suka-ati-umah-jiran-aje-kut-gamaknye

-cD- said... Best Blogger Tips

Rasanya siput hanjing kot.. jalan sket menyalak, jalan lagi menyalak.. udah tu bilenya nak sampai?

matilahhhhhhhhh

h a n i e said... Best Blogger Tips

@tasekM

masaklahnye kak....posmen tu jarang2 skali masuk opis ni ha. pesen malas macam badak.

h a n i e said... Best Blogger Tips

@bujal X

rebeh bahu gamaknye ye tak..hahahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

hahha kronik! ni ko dh dpt ke belom capa??

h a n i e said... Best Blogger Tips

@kucingorengemok

tak..tak..kita jentik sikit dahi dia. hahaaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@J@J@ / Bini The Rock

ko dah dapat ke belom ja??

h a n i e said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

kos fax kamu nak bayo ke manap?? banyak duit kamu..hahahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@Shukri Mohd Ali

hah..btullah. kemas jek dia punya koyak. siap selotep lagi. ni yg nak syak tak tentu hala kat posmen ni..ye dak..

h a n i e said... Best Blogger Tips

@FarhanaLicious

antor ke melaka. agaknye dia takut nak lalu kandang boye tu ye dak..hahahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@GreenJade

hahahah agaknye lah kak..pesen malas deme ni..biasa! hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@-cD-

kannnnn..hahahaha...mau batuk kokol dulu br nk smpai..


psst yang..jom lepak. dh lame x gosip2. hahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@tasekM

selamat menyambalbelacan..hahhah

Jarr said... Best Blogger Tips

Bab komplen je petik gua eh?