Translate

Thursday, April 07, 2011

[ krik krik bunyi cengkerik ]

hai. nama gua BON. JEBON!


entah macam mana..dalam bilik ada tersesat sekor cengkerik.
pesen gergasi. kaki kaler merah.
tipikal otak melayu...mula la nak pikir menda² mistik
sama lah kalau nampak belalang kunyit
pelesit katanya. haihh..
jadi aku ambik penyapu..kuis..kuis..halau dia keluar
dah tak nampak dia lompat ke mana..aku cepat² tutup pintu


PRAPPPP!!


makhluk Allah tu rupanya tersepit celah pintu.
err..ni kira aku berdosa ke tidak ni?
bukan aku sengaja nak bunuh dia. mana aku tau dia menyorok kat situ!!

30 pengkomeng:

kucingorengemok said... Best Blogger Tips

sampai ni jam aku tak paham, pelesit tu nama serangga ke nama hantu?

baik² kat akhirat cengkerik tu sepit awak celah pintu ye, kih kih

tasekM said... Best Blogger Tips

belalang kunyit mana ada pelesit beb.
yg ada pelesit tu belalang yang kaler hijau. kepak besor. yg bunyi berdesit2 tu...

belalang kunyit org buat goreng. ha ha.





.

Puan Capa said... Best Blogger Tips

ko tanam tak??

nnt dia cari ko malam2......jaga2!

bujal X said... Best Blogger Tips

roh cengkerik tidak akan aman.kamu berhati2~~

*bunyi tiupan angin seram.

Nerzhul said... Best Blogger Tips

koi sokmo tangkap..bagi makan ikan puyu belaan...huuuuuuuu

alien said... Best Blogger Tips

kaum keluarga cengkerik akan mencari bukti untuk mendakwa kau di mahkamah...
jaga2..

ARIPSAMAT said... Best Blogger Tips

anak cengkerik tersebut masih berkabung...kasihan mereka...pembalasan akan dilaksanakan....hati2

gadisBunga said... Best Blogger Tips

hati-hati dgn bunyi cengkerik lepas ni. hu hu hu~

zulfadzly said... Best Blogger Tips

aku dah pakat2 dengan kak milk, takmo komen selagi wak ejam tak komen.


ok babai.

- GC - said... Best Blogger Tips

membunuh tanpa niat. tetap bersalah. di hukum gantung.



* gantung telinga je kat tali gantung.

sepet said... Best Blogger Tips

termasuk dalam list dosa2 kecHil ..

fatt said... Best Blogger Tips

ko kejam! kejam! [mode drama]

julietchun said... Best Blogger Tips

solat taubat ye :D

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

cengkerik ni bawak saka ni. tak pun maya karin. kehkehkeh :P

h a n i e said... Best Blogger Tips

@kucingorengemok

nama hantuuuuuuu [berserta soung efek filem seram]

h a n i e said... Best Blogger Tips

@tasekM

itu reriang la kak...byk menatang tu kat sini..suka terjun tiruk dlm kuali..huhu

h a n i e said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

aihhh ko jangan. aku bukan sengajaaaaa...hehe

h a n i e said... Best Blogger Tips

@bujal X

*gigil2 belakang almari*

h a n i e said... Best Blogger Tips

@Nerzhul

itu cengkerik kecik..ni yang pesen beso..koi tgk pn seram lain macam..

h a n i e said... Best Blogger Tips

@alien

alaaaaa kassimmmmmm....ai tak bersalahhhhh...

hiks!

h a n i e said... Best Blogger Tips

@ARIPSAMAT

wa tak sengaja bunuh la weiiii...huhu =_="

h a n i e said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

kannn..skeri sangat. huhu

h a n i e said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

dia takkan komen lah manap. serik gamaknye..hahahahaha!!

h a n i e said... Best Blogger Tips

@- GC -

rabit la telinga aku nt weh...tau rabit ape? tak tau sudah.. [gaya kak tasik] hahahaha

h a n i e said... Best Blogger Tips

@sepet

bukan dengan niat. huhu =_="

h a n i e said... Best Blogger Tips

@fatt

*lari² anak, masuk bilik sambil hempas badan ke katil dan menangis tersedu²*



*mujur katil tak roboh*

h a n i e said... Best Blogger Tips

@julietchun

baik. saya menyesal ni. kesian dia..huhu

h a n i e said... Best Blogger Tips

@Shukri Mohd Ali

nak zahiril adzim!! hahahah

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

aku kalau dpt cengkerik ni..aku kasi ikan puyu makan! gembira dia ko tauuu!

eh! pelesit yg kaler ijau jer lah..kepak beso gadang. hat tu klu jumpa boleh la bunoh! kang tak pepasal dia isap darah ko plk kang!

Beautiful Life said... Best Blogger Tips

dah sampai ajal dia di celah pintu hanie.... nk wat camne!