Translate

Monday, May 30, 2011

[ benda² bahagia penghilang stress ]


smiley di jari... :) senyummmmmmm
bila tensen buat kerja dan muka macam resakse
auto kome mesti senyum kalau tengok




starbucks malaysia..sila ambik perhatian.
apsal dekat malaysia tak de?
frap on the go seperti ni amatlah berharga untuk penagih2 frap.
sekian. mekasey.

14 pengkomeng:

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

nnti aku bukak brunch stabak yg jual menatam tu eh..

zulfadzly. said... Best Blogger Tips

kak milk ~ perghh...banyak duit awak nak bukak brUnch stabak eh..i nak jd share partner bleh?? kite jual tempe nak?? baru la malaysian!!

- G C - said... Best Blogger Tips

wahhh..pakai inai macam pengantin lah yu.. hahaha..

achik ezam said... Best Blogger Tips

inai dijari???????


kawen tak hajakkkkkkkkkkkk~

jo said... Best Blogger Tips

apa runsing2? kasi chill lah!

Selamber Rock said... Best Blogger Tips

tu dah xde keje la tu, jari pun diconteng..

tasekM said... Best Blogger Tips

inai?

betui le nyarung cincin tu hr ye..?




.

hanie said... Best Blogger Tips

@Mimie.Candy Cane

brunch??
aih,,pikior pasal makan jek aok ni.. hahahah

hanie said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

kahkahkah!! org perak juei apam yg alas daun pisang tu la weii

hanie said... Best Blogger Tips

@- GC -

hoiii..nampak aje... hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@achik ezam

yu kan pengantin lelaki nye..lupe keee...

muahhahaha!

bkn kahwen lah!

hanie said... Best Blogger Tips

@jo

hah..moh ngeteh sepam!

hanie said... Best Blogger Tips

@KoQ

hahaha..biasalah. wa kan terlebih kretippp

hanie said... Best Blogger Tips

@tasekM

akak..sila jgn nak terpengaruh dengan manap tu yek..hahahaa