Translate

Tuesday, June 28, 2011

[ google map ]

perbualan telefon kakak yang kebosanan kursus dan adik yang tengah kerja [kononlah]

kakak: weh..bukak gugel map!

adik: pasai pa??

kakak: kami tengah lambai hangpa ni..nampak tak..nampak tak?kahkahkah

adik: [dalam hati #%$$#@%@!!] sat..sat..kami view satellite nih..tu diaa..kami dh nampak hangpaaa..

kakak: yang pakai baju oren tu kami laaaa..hahahaha

adik: cer angkat tangan tinggi sikit..haaaa tu diaa...baru nampak clear...hahaha gila!!



untuk kami adik beradik..merepek cara macam ni adalah salah satu cara menunjukkan kasih sayang. takkan dengan adik beradik pun tak buleh bawak bergurau..ye dok.. tak caye..cer kome try. :P

14 pengkomeng:

Puan Capa said... Best Blogger Tips

karang adik aku cakap kakak, hang ni gila meroyan ka apa

mirachantek said... Best Blogger Tips

woh aku pon gaye gini gak!
semua mende merepek tu la yang mengeratkan

achik ezam said... Best Blogger Tips

gugel map ke porno??????

lalalala

bujal X said... Best Blogger Tips

eh boleh nampak kah?

frwls said... Best Blogger Tips

aku baru trai tengok awek brasil kat google maps. thanksss!! dah nampakkk!

alien said... Best Blogger Tips

wah... aku nampak org daki gunung everest weh

hanie said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

hahaha..kakak dia mmg meroyan apa.. hahaha runnnnn!!

hanie said... Best Blogger Tips

@mirachantek

yeahhh..betul. baru lah harmoni jek..ye dak..

hanie said... Best Blogger Tips

@achik ezam

yu nih..cube tunjuk perangai molek sikit..kt ye pun yu suke tgk porn..cer jgn kabor ke org. malu wehh..

hahahaha!!

hanie said... Best Blogger Tips

@bujal X

nampak bumbung rumah buleh leee..hahaha ni gurauan saja lah bujal! :P

hanie said... Best Blogger Tips

@frwls

motippppp awek brazil?? ehemmmmm!

hanie said... Best Blogger Tips

@alien

nampak kannn..kan.. nt cube kat great wall of china pulak. kihkihkih

tasekM said... Best Blogger Tips

cepat.
bukak gugel map.

aku lak nk lambai..


.

fatt said... Best Blogger Tips

aik bila pasang langsir baru?

aku kalau bergurau dgn adik beradik aku sume pesen kasar je..nak wat camne..dah majoritinya lelaki. takat lepuk lempang otromen kasatria baja hitam tu biasa la..dah nama pun lelaki. hahaha..ganaih dok?