Translate

Thursday, June 09, 2011

[ ni nak salahkan kejuruteraan atau gua yang bangang? ]

punya la bersungguh wa..

  • tarik
  • pusing
  • saya putar halimmmm
  • honggeh
  • cungkil

sampai wa give up..


ni mana punya kejuruteraan cipta mende alah ni?? sampai ke sudah wa tak buleh nak ekjas bangku dalam bas. dah la duduk statik..orang depan pulak kemain la turunkan bangku sampai tahap nak jadi katil. melampau tau!

nasib baik dari Skyway ke KL jek. kalau KL ke Penang? hazab nokss..




p/s: sebenarnye...kalau pesen ni..nak ekjas macam mana? tee hee hee

24 pengkomeng:

aque said... Best Blogger Tips

keciannye...

fara pown tapandai nak ejas.. tatanye kat org yang dok ejas wat katel tu... huhuhu

malu betanye sakit pingang nanti hehehe

bujal X said... Best Blogger Tips

baring kat lantai terus lah~~he~~

fatt said... Best Blogger Tips

nape ko tak tanya orang sebelah mek oi? haha..kan..nasib baik dekat, kalau jauh?

✿ CikCimi said... Best Blogger Tips

ade certain bus tuh laen mcm ketat je dy punya tuh.

Ateeka Amer said... Best Blogger Tips

cuba lempang sket benda tuh. tengok leh ejas tak

Pistachio said... Best Blogger Tips

kakakaka..

tuah ayam nmpak di kaki.. malang lu nmpak dalam pemilihan seat~

Nerzhul said... Best Blogger Tips

memang bangang sape cipta seat gitu. koi penoh kene...jauh pulok tu duduk lam bas.

- GC - said... Best Blogger Tips

aku dh lama jugak tak naik bas,menatang tu aku tak penah tengok pn..

tasekM said... Best Blogger Tips

ketuk dgn penukul.

:p




.

KoQ said... Best Blogger Tips

heh..apsal aku teringat kes dlm kapal terbang ari tu plak? haha

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

kalo wa dah lama wa mintak tukar seat ngan driver..

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

aku pilih yang kedua tu.
bwahaha!

hani said... Best Blogger Tips

@aque

kahkahkah..nk buat guane.. ai kan pemalu orangnyeeee...

hani said... Best Blogger Tips

@bujal X

hishh..x buleh. kalau bas brek mengejut..mau menggelungsur ke drebar. haha

hani said... Best Blogger Tips

@fatt

orang seblah aku apek tua kot. serba salah aku nak tanya. hahahaha

hani said... Best Blogger Tips

@✿ CikCimi

ni bukan lain macam ketat..ni gua syak mmg pesen jahanam..haihh

hani said... Best Blogger Tips

@Ateeka Amer

kot karang terterap ke belakang.. nayaaa.. hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@Pistachio

wa syak kakak kaunter tu nak dajalkan wa..wa syak laaaa..hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@Nerzhul

mau lenguh pinggang..ye dak.. hazab benor kl gitu..haha

hani said... Best Blogger Tips

@tasekM

mana pulak nak cari penukul dlm bas tu kak.. ke yu slalu bwk dlm beg kak? bahaya benorrrr....ahaha

hani said... Best Blogger Tips

@KoQ

kahkahkahkah!! yg tu lg xbuleh blah. gile duduk tegak jek memasing..hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@Mimie.Candy Cane

dah penuh la makcik. mau driver tu terajang aku keluar terus..hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@k.e.r.i.

ni nak kata aku bangang la ni kannnnnnn...

hani said... Best Blogger Tips

@- GC -

melampau hang nih! ahaha