Translate

Tuesday, June 07, 2011

[ kerana JAMBU ]

disebabkan aku sampai penang lewat malam..jadi adik aku ambik. naik motor.sambil merempit..sambil berborak. *sebenornye aku takut naik motor dengan dia. laju macam setan!*

"bukan hang kata nak pi tengok maharaja lawak ka..kat PISA?"

"memang la nak pi. masalahnya aku dah pusing 3x..tak buleh nak masuk. ramai gila manusia. tengok..aku sampai langgar prinsip. sanggup aku pakai baju pink!"

KAHKAHKAHKAHKAH!!

aku gelak tak hengat. sanggup tu pakai baju kaler pink. jambuuuuu giler.
dan harap pengguna jalan raya yang lain tak ada yang sakit jantung ingat langsuyor mengilai belakang motor.




best ke diaorg ni?
apsal aku tak gelak pun tengok diaorang buat lawak.
macam makye ade la. tau makye ape? tak tau? pi gugel!

21 pengkomeng:

Faaein Talip Roy said... Best Blogger Tips

jambu.. lawak minggu awal2 aje best.. yang terbaru aritu.. ntahler..

tasekM said... Best Blogger Tips

aku suka sepah.
dafi... dafi...

haha.



.

enassempoi said... Best Blogger Tips

the best is sepah..

jambu ni.. lawak mcm haramm.. kdg nk gelak pun sbb kesian..

yg pelik mcm mn plak le trade mark diorg lekat kat pale otak aku skrg nih...

APE PUN TAK BOLEH!!!!

citahrudin said... Best Blogger Tips

laju mcm setan? setan pun bawak motor jugak?

alien said... Best Blogger Tips

jambu ni gua tengok macam anak2 kecil berlawak. terhibur tgk gelagat aje. isi takde.

sepah lagi layan wooh..

bujal X said... Best Blogger Tips

saya langsung tak layan ML~

*rumah takde astro~he~~

chichi said... Best Blogger Tips

jambu kadang2 je lawak..pastu hampeh..

sepah tak penah menghampakan...saya suka sepah

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

jambu best la wehh..kt penang tu je cam ntahape2 sikit..

mirachantek said... Best Blogger Tips

makye itu adalah monyet yang curi roti saya

gadisBunga said... Best Blogger Tips

sepah best la. tapi jambu pun boleh buat aku gelak macam org gila jugak!

hani said... Best Blogger Tips

@Faaein Talip Roy

tapi aku tak berkenan le dgn deme tu. haha

hani said... Best Blogger Tips

@tasekM

paling kelakor yg minggu ke 8 tu. rewang. hahahah..

hani said... Best Blogger Tips

@enassempoi

kahkahkah..nasib baik aku tak terpengaruh..

hani said... Best Blogger Tips

@citahrudin

hah..macam lah. macammmm...haha

hani said... Best Blogger Tips

@alien

yezzaaa..sepah lagi layan. tp mungkin sb akai deme ade 3 kot. tu yg menjadi jek selalu.

hani said... Best Blogger Tips

@bujal X

eh..sama lah. ni pn tgk dekat rumah kakak. hahahaha...

hani said... Best Blogger Tips

@chichi

saye pun. wlpun kadang2 lawak diaorg tu rasa mcm nk bagi kaki. haha

hani said... Best Blogger Tips

@Mimie.Candy Cane

cewah..peminat jambu rupenya lu nih..kahkahkahkah!!

hani said... Best Blogger Tips

@mirachantek

jahat gila monyet tu. sini kera. suka masuk dalam rumah. cilakak betei

hani said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

kadang2 jek lawak deme tu kira menjadi. selebihnya rasa nak bagi kaki. haha

- GC - said... Best Blogger Tips

haha. jambu ni eh macam makye? ekekeke. jahatttt..