Translate

Monday, June 06, 2011

[ saya dan seekor Persona transmisi automatik ]

"nih dah parking ni..nak bubuh N ke P??"




soalan pesen mintak hentak ke dashboard jek..ye dak..
aku dah kabo..
aku dengan kereta pesen auto ni bukanlah kawan baik sangat.

19 pengkomeng:

Traveller's Anatomy said... Best Blogger Tips

haha...teringat pulak cite my aunty time baru beli kete auto dulu. Bile parking dia terus matikan enjin dekat 'D' pastu nak start enjin balik xboleh. Terus call agen cakap kereta rosak LOL

tasekM said... Best Blogger Tips

ko naik keta paiseh yek...?


.

gadisbunga said... Best Blogger Tips

aku penah masuk gear 1 terus ke gear 4 masa bawak kete manual ayah aku.

sejak tu aku cuma pegang kete oto je. hukhukhuk~

zulfadzly said... Best Blogger Tips

macam mana ko hidup di kota metrofulus dgn gear manual?? aku kagum lah!! aku yg kt kampong ni pun x sanggup ber-manual..

GreenJade said... Best Blogger Tips

R jek noks. egege

bujal X said... Best Blogger Tips

best tahu bawak kereta auto!haha~

alien said... Best Blogger Tips

keh3
jgn matikan kete masa R sudah la ye

julietchun said... Best Blogger Tips

letak je ikut rasa hati :P

Firol said... Best Blogger Tips

letak R pun takpe

hani said... Best Blogger Tips

@Traveller's Anatomy

LOL! tu belum lg kaki kiri sibuk nk tekan clutch pedal..hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@tasekM

takde maknanye kak.. paiseh tu kedekut! hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@gadisbunga

hahahaha..jauh benor lompatnye haaa

hani said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

ahk. mengada. jantan pesen manja hang ni manap. hahahaha

hani said... Best Blogger Tips

@GreenJade

kikikiki...jgn buat pasai kak..

hani said... Best Blogger Tips

@bujal X

tak best. tak mencabar. hahaha

hani said... Best Blogger Tips

@alien

hahaha..tu mau ade yg rebeh bonet tu karang,.

hani said... Best Blogger Tips

@julietchun

kannnn...sesedap rasa nama dia. haha

hani said... Best Blogger Tips

@Firol

ye ke yeop? bior benor mike ni.. *nmpk sgt cho ni zero psl kete auto hahaahha*

alhariesz said... Best Blogger Tips

Yang penting bukan Toyota VAIO, betol tak Firol?

ngaaaaaaaa :D