Translate

Tuesday, July 12, 2011

[ monolog bisu hati dan jiwa III ]



gugel punya


macam mana?
apa benda

dia?
siapa?

alahh..dia..
oh..dia..kenapa?

suka?
gila!

haha. penipu!
biarlah! sibuk kenapa?

masih menyimpan hati sendiri?
-diam-

hey..move on lah. sampai bila?
mencuba la ni.. setan!

kamu memang sukar di fahami!
kerana aku cuba menjadi seperti warna hitam

hitam? kamu gila ya?
hey..hitam itu bersifat misterius. unlucky. kelam. tapi kamu lihat..betapa ramai yang menggilai warna itu [ketawa]

kamu ini memang sukar di duga
kerana..hati aku ini sudah rabak, koyak. yang elok hanya tinggal sejengkal. menipu, ditipu, dilukai atau melukai. nah.. sama saja rasa. cuma yang beza..kau pemangsa atau menjadi mangsa.

suka hati lah...[tak faham sebenarnya]
heyyyyy!



monolog I
monolog II

8 pengkomeng:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

cer try jadi warna pink pulak..

gadisBunga said... Best Blogger Tips

cun mcm ni pun heti rabak jugak?

gadisBunga said... Best Blogger Tips

*hati

asyik typo je sekarang. huh!

tasekM said... Best Blogger Tips

aku pun nk try la buat n3 monolog2 nih..



.

tasekM said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Coffee Girl said... Best Blogger Tips

Hanie, cuba u tulis cerpen ha. baek punya dialog! hitam tu elegant jugak ok. :-) dan paling universal sebab boleh padan dengan banyak kaler lain.

mirachantek said... Best Blogger Tips

cuba jadi warna oren

Janggel said... Best Blogger Tips

cer citer cer citer,...tak oren la kalo senyap.