Translate

Saturday, July 02, 2011

[ ulat resdung katanya ]

semalam wa ikut member wa dua orang.. pergi Meru. deme nak buat rawatan resdung.
pehh..wa tengok sendiri ulat/cacing tu menggelitik [betul ke penggunaan ayat wa nih? belasah sajaaaa] keluar dari muka diaorg. eeyek!
bayangkan dekat dalam kulit muka ada cacing..tu yang buat sapa ada resdung rasa gatal tak menahan gamaknye...ulat tu tengah berenang2 dalam kulit muka.
peh..kembang tekak jugak bila membayang nye
tu pun nasib baik juge belum lagi tengok pesen yang keluar lendir/hingus tu
mau wa jadi kurus sebab hilang selera makan.. haihh





p/s: ingatkan semalam nak pi tempat berubat tu jek. wa malas nak bersiap sangat. malam kot. ape jadah nak melawa. ye dak. wa hentam pakai t-shirt sama suar tido cotton.. tp ujung2..balik dari Meru..lepas ke KL jugak gi meronggeng. ahk..peduli lah. selamber udah... bukan bogel pun :P

18 pengkomeng:

fatt said... Best Blogger Tips

oi turun kl tak ckp. nak kena pukul?

armouris said... Best Blogger Tips

lagi info tentang resdung di SIHAT SELALU - Komplikasi dan Tanda Resdung (Sinusitis)

gadisBunga said... Best Blogger Tips

aku tgh teruk resdung ni. betul ke mende alah tu tgh berenang dlm kulit aku??

SEO said... Best Blogger Tips

Every Minute Designed for your Wealth. Never before in the history, World Class Network paying high for all. Join today and receive $10000 minimum per month from home. Do not miss it. http://bit.ly/me43sw

Firol said... Best Blogger Tips

yekkk

tasekM said... Best Blogger Tips

alah comeinya pakai seluor tidor tu...



.

cik zaza said... Best Blogger Tips

takde sape nak tengok memalam buta.haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pendapat pokchik yg ikhlas,,, tak yah lah teruskan berubat kat situ,,, sebab pokchik pernah ada pengalaman kat situ,,, orang yg duduk dekat dekat situ mmg tak gi situ berubat,,, ulat yg warna putih macam kerawit tu picit tak putus tu namanye larva lipas tanah,,, larva tu mmg dah ada dalam daun pandan yg disapu di muka kununnye,,, lepas kena air limau tu larva pun keluar tu yg tergedik gedik kat muka dikutip satu satu jatuh atas kain hitam,,, ubat yg sebenarnye yg dia bg limau dan bedak sejuk tu ubat yg sebenar,,, cuba teruskan amalan guna bahan sama yg dia bagi bila dah habis,,, bahan yg sama adalah ubat utk rawatan jerawat,,, kalau takat nak larva lipas tanah tu meh le datang rumah pokchik ada banyak kalau nak buat pet,,, warf,, warf,, warf,,,

Puan Capa said... Best Blogger Tips

kalo bogel pon apa salahnya ye dak?hehehe

hanie said... Best Blogger Tips

@fatt

ahahahah..gile ganaih! aku turun ngan member aku kot..kl aku turun sorang..aku dh roger dh hang. hehe

hanie said... Best Blogger Tips

@armouris

thanks! =)

hanie said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

hahaha tak tauu..aiyokkk.. ntah. tp better gi berubat lah, nt makin parah pulak.

hanie said... Best Blogger Tips

@SEO

ape ko merepek ni setannnnn

hanie said... Best Blogger Tips

@Firol


hoho..ngeri oh..

hanie said... Best Blogger Tips

@tasekM

hahahah..comey mendenye kak.. x senonoh adelah :P

hanie said... Best Blogger Tips

@cik zaza

hahahaha kannnn... jd selamber jek :P

hanie said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

capaaaaaaaaa!! hahahahaha

NS BR said... Best Blogger Tips

as salam
kwn awk yg wat rawatan tu sembuh x tesdung dorg?kalo sembuh bleh x tlg bgi no tel or alamat acik xg wat rawatan tu :)