Translate

Friday, July 01, 2011

[ memeluk hati ]

bertanya kasih pada hati
"tak inginkah kamu memeluk aku?"
jawap hati
"aku ingin mendakap sepenuhnya kamu..tapi
aku ini dilubangi bekas-bekas derita..
menjadikan aku gagal walau beratus kali mencuba"

21 pengkomeng:

enassempoi said... Best Blogger Tips

awat cheq???? makin karat le pulok...

mirachantek said... Best Blogger Tips

adei masalah jiwa nih

Lelaki Ini said... Best Blogger Tips

jiwa kacau nampak!

hanie said... Best Blogger Tips

@enassempoi

cube jgn menuduh.. ni entry jek wehhhh.. hahaha

alien said... Best Blogger Tips

alah
bulan tu ada bekas2 kene hentam
dia rilek je
kental !!

hanie said... Best Blogger Tips

@mirachantek

kahkahkah!! bukannnnn.. ni sekadar entry..sila jgn terpedaya.. adehhh.

hanie said... Best Blogger Tips

@Lelaki Ini

eh tak. ai suka kacau dodol jek. percayalah. ngiahaha..

hanie said... Best Blogger Tips

@alien

kome nih..benci lah. aku update jiwang2 pun tak bulehhh.. hahahahaha..

Puan Capa said... Best Blogger Tips

jiwang nooooooooo

achik ezam said... Best Blogger Tips

kita adelah banyak lubang2 jerawat.

kita adelah OK.

kita adelah gituuu...gituuu..gituuu

kata grup kpop gula-gula

gadisBunga said... Best Blogger Tips

dilubangi,

kalau diulang2 rasa semacam je perkataan tuh. hahaha!!!

fatt said... Best Blogger Tips

"peluklah hatimu dengan cinta pada yg Satu, pasti hatimu tidak akan kecewa" - peh dah mcm setazah. tp kalau difikirkan mmg betul pun, kan?

hanie said... Best Blogger Tips

@Puan Capa

hishh..mn ada..kami tak jiwang aihh.. hangpa suka menuduhhhh.. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@achik ezam

menyampahhhhhhhhh!!!

hanie said... Best Blogger Tips

@gadisBunga

imaginasi tinggi sangat hang ni GB.. ahahahah...ok..skrg aku pulak rasa nak edit balik ayat tu. hahahahah

hanie said... Best Blogger Tips

@fatt

haa..itu lah jawapannya. mengharapkan cinta abadi dari Dia yang satu. sebab cinta Dia..tiada yang kurang cuma kita yang tak merasai. kan..

KoQ said... Best Blogger Tips

hah..xde hati, peluklah paru-paru pulak. xpun jantung ke, buah pinggang ke, pankreas ke..

muahahahahahahhaha.....

aleen aiden said... Best Blogger Tips

arghh!en3 nih terbaekk ok!hu3

hanie said... Best Blogger Tips

@KoQ

wa igt nak peluk saraf tunjang.. tp nt cacat pulak. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@aleen aiden

mekasih! tp ni lebih ke n3 mengada2.. hahaah

SEO said... Best Blogger Tips

Every Minute Designed for your Wealth. Never before in the history, World Class Network paying high for all. Join today and receive $10000 minimum per month from home. Do not miss it. http://bit.ly/me43sw