Translate

Thursday, September 15, 2011

[ ibadah memblog ]

wa baca blog Lim Bun Tat tadi.. terus wa teringat ibadah membelog wa. kalau ikut surat beranak..blog wa ni lahir bulan February, 2008. eceh.. bulan kasih sayang remaja bangfes kabor. pungpang²..kira² sudah 3 tahun 7 bulan usia beliau. lagi 2 tahun dah buleh register masuk pra sekolah. dah besor rupenya blog wa ni.

kalau ikutkan..wa mula² buat blog, tahun 2007. tapi masa tu macam pesen malu² sikit nak hapdet. hapdet pun serupa gampit bila wa baca balik. jadi wa ambik keputusan..delete itu blog! alah..dalam blog ni pun..entry² awal banyak yang wa delete.. jadi jangan harap la wa nak publish entry² lagha tu ha ha ha!

dari blog ni..kendian wa ada cawangan lagi dua. wa diberi peluang jadi rangers dekat SOLTURA. pakatan penulis² blog yang bebas berkarya dan bermain dengan abjad. tapi..kebebasan masih ada had nya. mana buleh main hentam keromo saja. ewah. macam buku teks pulak.

kendian di sebabkan wa ni agak gila mengetik gambor..wa buat satu lagi blog. GAMBARAJAH. yang ni wa kongsi dengan beberapa blogger lain. tapi tu lah dia..macam tak ada gambar baru saja. kepada yang berkenaan..sila ambik perhatian. ha ha ha.. wa ni pengguna kamera LOMO. jadi ada 3 film wa belum cuci. tak ada masa nak pi antor kat setapak tu.. nanti dah siap cuci..wa kasik hapdet sana.

yang bagusnya ibadah membelog ni..wa dapat jumpa ramai kawan². yang dah bertentang mata pun ramai..yang belom apetah lagi.. tapi dah lama membelog ni..cabaran dia satu saja lah..CERITA. ye lah..wa kan cerita perihal kejadian² dalam kehidupan wa..kadang² terbabas masuk ke lane jiwang. hehehe *gelak pekup mulut* kadang² wa ni pesen rajin tak tentu hala hapdet sehari 1 entry. kadang² malas dia tahap..masyaAllah! seminggu dua jugakla nak siap entry. guane nak siap..asal taip..delete. asal delete..taip semula.

eh. panjang pulak jadinya. :P nanti wa sambung lagi. kalau rajinlah.

p/s: malam ni wa balik kampung!

18 pengkomeng:

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

aku..?

ntak ek..2 tahun kot..!
tak ingat pulak bila besday blog aku nih.

Janggel said... Best Blogger Tips

wohhhh ibadah membelog namanya! Hahaha selamat balik kampong!

makwe joni said... Best Blogger Tips

kononnya lu je lah yang balik kampung?

zulfadzly said... Best Blogger Tips

aku lagi la xpernah hapdet..cer carik blog aku..dah x mandang!! hahahahaha..


*tp kisah jibekzoners bermula di blog kannnnn??.. ouch. soooooo sweeeettt!!

jedi said... Best Blogger Tips

balik kangpung leklok....jangan terbabas nanti terabai lak blog nie....hehehehe

KoQ said... Best Blogger Tips

ada idea barulah rajin nak hapdet, ye dak?

Darab Dua said... Best Blogger Tips

peh! tua juga belog lu ni. tanam sawit kalu, taun depan buleh taram la. ha ha! kalu tanam getah, lmbt lg.

kemang~ said... Best Blogger Tips

uih pakai lomo??? holga kah ? ke diana ? hihi

slmt balik kg!!

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

aku baca Lim Bun Tat tu, terus teringat kat nama Sivajines. LOL

hanie said... Best Blogger Tips

@J@J@ / Bini The Rock

hahah xpe..dia bukan pesen reti mintak hadiah.. ye dak..

hanie said... Best Blogger Tips

@Janggel

hahaha mekasey pakcik!

hanie said... Best Blogger Tips

@makwe joni

wa balik dulu dari lu! hahahah

esaimen jgn lupa!!

hanie said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

kahkahkahkah!! apelah erti jibekzoners tanpa belog. kahkahkah

hanie said... Best Blogger Tips

@jedi

wa balik dgn bas. tp skrg wa menyesal tak sudah. penat satu badan!

hanie said... Best Blogger Tips

@KoQ

itu dah harus laaa.. hahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@Darab Dua

kan.. dengor2..harga sawit buleh tahan untung. hahahaha

hanie said... Best Blogger Tips

@kemang~

hahah tak. wa pakai Smena 8M. hehe

hanie said... Best Blogger Tips

@k.e.r.i.

kahkahkah tak ada masa depan betul nama Sivajines tu.