Translate

Wednesday, December 21, 2011

[ ketika pagi menjelma ]

amboi..tajuk nak bunyi drama samarinda saja!

isnin lepas..aku ada exam.. start pagi..jadi makna katanya...seawal 6.20 pagi aku dah gerak dari rumah. walaupun jarak genting-shah alam tu..satu jam saja..tapi kang kalau sangkut dalam jammed...nanges!

pagi tu pulak cuaca bukan main buruk. kabus tebal..sampai jarak penglihatan tak sampai 5 meter.. hazab betul bawak kereta macam tu. mana la tau kan..dok pikir jalan lurus..tetiba dia kona ke kanan. haa..punggah! tapi pagi-pagi tak de kereta sangat..jadi masih ok lagi..harapan nak terlanggar bontot kereta orang lain tu..memang tak ade lah..insyaAllah..

tapi yang jadi masalahnye... dahla gelap gelita..kabus tebal pulak.. bukak radio Panas tu..topik pagi cerita hantu angker seram la pulakkkkk.. brengsek!

kan tak pasal-pasal aku dah drive dalam ketakutan. benci betul. macam takde topik lain si AG tu nak buat..kan.. otak aku ni bukan buleh harap sangat.. bab selangkah ke alam misteri ni..memang laju saja dia pikir yang bukan-bukan. makwe terbang sebelah tingkap..contohnya.. seram kan?

12 pengkomeng:

alien said... Best Blogger Tips

keh2keh2keh2
pastu laju2 bukak ikim ke

enassempoi said... Best Blogger Tips

jumpa x? kim salam kalau jumpa ye.. sape?? awek terbang tu le.. hehehhe

kemang~ said... Best Blogger Tips

kalo makwe xpe..kalo pakwe kuria yg terbang? mesti ko leleh hahah !

- GC - said... Best Blogger Tips

ajak la makwe tu tumpang.

zulfadzly said... Best Blogger Tips

setan pun takut dengan setan?

nampak x permainnyer? menipu sesangatttt!!

fatt said... Best Blogger Tips

sekali ada yg tepuk bahu dr belakang mintak benti. mau berterabur lepas tu. hehe

hanie said... Best Blogger Tips

@alien

hahahaha... biarlah rahsia..wah gituu!

hanie said... Best Blogger Tips

@enassempoi

tak..aku dah pesan..g cari ENA dkat semban.. hahahaha!!

hanie said... Best Blogger Tips

@kemang~

kahkahkah!! gilo! pakwe kacak guane pong..kalau dah makhluk lain.. mak seram noks!!

hanie said... Best Blogger Tips

@- GC -

ko cakap la gitu GC.. kang dia nak tumpang ko guane... haa..ayok..ayok..

hanie said... Best Blogger Tips

@zulfadzly

hahahahah babies!!

hanie said... Best Blogger Tips

@fatt

silap haribulan aku suh dia drive... biar dia tau hazab guane.. wahahahaha gituuu.. berani la sangatttt