Translate

Friday, March 02, 2012

[ hapdet pesen runcit-runcit ]

selamat malam bapak-bapak, ibu-ibu siapa yang punya anak bilang aku...ewah!!..

ok. baru 2 hari tak jumpa internet dah jadi jakun - -;

trip..??
satu jek perkataan untuk mewakili semua perasaan-perasaan yang ado iaitu.. GILA!

gila soping
gila berjalan
makanan yang pedas gila tapi sedap gila jugak
perjalananan yang gila jauh nak mampus
dan sekarang wa tengah tensen gila babi sebab bajet lariiii... T.T

masih ada 2 hari untuk survive....doakan  wa selamat balik malaysia ahad nanti..
*menadah tangan ke langit*

kakakakaka...

dari wa yang jauh,
hani
sumatera barat

p/s: mcm kirim surat cinta ke anak jiran seblah rumah pulak.

11 pengkomeng:

tasekM said... Best Blogger Tips

hamboi.
nyongket lagi ye...

:p



.

alien said... Best Blogger Tips

bajet lari ke?
kejar la
kejar ~

zulfadzly. said... Best Blogger Tips

hai awak.
kite dah ikut perjanjian kite.
jadi jangan lupe habuan kite.
hewhewhew.

oh pastu natam jibekzoners semua baik-baik. takde buas-buas macam selalu.

Janggel said... Best Blogger Tips

Hamboihhhh boleh pulak hapdet pesen runcit2 kan! kekekeke

hanie said... Best Blogger Tips

@tasekM

kikiki...biasalah kak.. jalan-jalan cari pakwe..


eh??

hanie said... Best Blogger Tips

@alien

*baling alien dengan botol kicap*

hanie said... Best Blogger Tips

@zulfadzly.

hahahahaha!! terus nak menuntut janji..

ye ke tak buasss?? bukan buleh harap jibekzoners nih.. *angkat kening*

hanie said... Best Blogger Tips

@Janggel

hapdet dekat c.c..tak feel la pakcik.. hahahaha

Coffee Girl said... Best Blogger Tips

psst hanie, anak jiran sebelah umah hensem tak? haha

jo said... Best Blogger Tips

dekat Malaysia dah x cukup org indon ke?

Irfa said... Best Blogger Tips

comel je en3 ni ;)