Translate

Thursday, April 22, 2010

[ entiti atau bukan..korang je lah tentukan sendiri ]

.

igt lagi dengan cerita ini....





sekuriti kata..dia ternampak ini [diaorg kata hantu penanggal] dalam pukul 2 pagi. masa tengah meronda. malam selasa lepas. malam game aritu.

betul-betul kat area belakang hall. dekat court badminton.

iye atau tidak..wallahualam..


p/s: errr..errr..malam ni ade game...lepas abes ngaji lah br g main... =_="

*hapdet*
tu haa...dh draw line.. :P

30 pengkomeng:

Unknown said... Best Blogger Tips

ape menda tue???

MOFASAD said... Best Blogger Tips

aku xfaham gambar 2 camna..

sila explain


~team wak seker datang nak gegar..

Nadiene said... Best Blogger Tips

macam sotong je kak , hehe

MOFASAD said... Best Blogger Tips

owhhh

dia terbalik yera???

area mana 2???

wa mnat nak jejak nie...

Mak Su said... Best Blogger Tips

whoaaaaa

hanie said... Best Blogger Tips

jedi [ gila gedik tukar nama pesen gini ]:
ko teka lah..kl betul aku belanja popcorn..



farid:
tu haa...aku dh draw line..kasik senang tgk..



fid:
aahhahahah..ilang seram akak bace komen kau ni dik..sotong kering ada gula..nyam nyam..



farid lagik:
kat area opis aku. elok sgt la tu. ko pun mcm hantu jgk. hhahaha..



maksu:

.


[tak berbunyi sb seram :-s ]

Selamber Rock said... Best Blogger Tips

mana ko dpt pic nih?

huhuhu..

hanie said... Best Blogger Tips

kejora:
dr org opis le..diaorg dpt dr sekuriti tu..ko nak? aku send ek..

hahahaha..

❀aRaBeLLa❀ said... Best Blogger Tips

penanggal ni org tuntut ilmu itam kan? pesal tebalik haa?ke ko salah rotate gambor?huhu

myQza said... Best Blogger Tips

malam jumaat ni.
x nak tgk lah

eh! aku dah tertengoK!
menyampah!

nanti terbayang2

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said... Best Blogger Tips

pergh..seram..aku dah la x bole mende2 macamni..hhahahahahaah...siotttt...

Dr Singa said... Best Blogger Tips

aik!! hapside down??!!
defying gravity!!!
posisi skodeng tingkat bawah...

Wanie-san said... Best Blogger Tips

lor!!mati2 ingat kucing ngan lompat pastu kak hanie snap..ye ke idok 2..nok tipu kite la 2!keh keh keh

hanie said... Best Blogger Tips

cieyla:
tak..mmg gmbr nye gitu..mende alah tu mcm tergantung..



tedi:
aku dh seram nk tgk blog sendiri..cemana tu? adeehhhh...



c.a.m:
hahahahha!! aku punnnnn...ni karang cemana nk tido nih..huhu



dr.singa:
hahha..masa mula2 tgk pun..mmg tunggang terbalik henpon nk tgk gmbr ni..tp katanya mmg gini.. pelik kan?



wanie:
nanti malam dia teman wanie tido.hohoho...tak tauuu..

ardzmarn said... Best Blogger Tips

perggghhh.. gua siap copy gambar.. pastu kasi rotate.. dah macam dreadlock dia punya tali perut..

abis tu perut dia tak bawak sekali ker.. takkan bawak usus jer kot..



.

mazru said... Best Blogger Tips

gambo mende te?

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

haha. saya pernah kene tegur dengan mende nih. tapi sy tegur dia balik. last2 dia main kasar, jerut leher sy. nasib baik atuk ada kat belakang. kena libas terbelah dua mende tu. kelakar la mende nih.

achik ezam said... Best Blogger Tips

owh

awat mcm iras2 arwahnya bob marlee????

gila raggae momok nieh!!!!

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips

hantu tu tak ensemlah.

psst - kalau takut nak main badminton kat situ, jemputlah ke tempat saya hehehe

MOFASAD said... Best Blogger Tips

haramjadah cakap aku hantu,,,,, cisss


hahaha

tasekM said... Best Blogger Tips

ai ingat gambor kumbang tadi...


.

hanie said... Best Blogger Tips

ardzmarn:
wa malas nk mengkaji. kang malam2 x buleh tido..lu nak teman kan ke?

hahahaha..



mazru:
aok ni..gambor momok lerr..ke aok pun nampok mcm gmbr sotong jugek? hehhe



shukri:
kl aku...dh pengsan mulut berbuih dh..



ezam:
tp kl tgk betul2...mcm farid kan.. eh..??

hahahahaha!! pisssss!!



y.b:
aihh...buleh sgt. tp tunggu terror dulu lah ye. dia punya rules yg baru ni memeningkan kepala sikit lah..



farid:
laaa..bukan ke...aku igtkan ko hantu parit tadi..hahahaaa!!



kak tasek:
ai tengok lebih ke rupe labah2 kak..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

ishh! aku tak berani la nak komen sini...kang dia ikut masuk tingkap rumah aku plk kang....

eee..eeee...eeeeee...takutttt!

tasekM said... Best Blogger Tips

yang... br ai perasan bibir yu adalah seksi (ai merujuk gambar yu kat sebelah tu...)




sekian. hormon meroyan dh turun sikit. ha ha.


.

alhariesz said... Best Blogger Tips

plan awal dia nak join game korang gaknye...gian nak pekena seround dua...penat2 prektis, sampai2 court dah gelap, sume dah balik...tu yg dia terbang2, guling2...bayangkan diri dia sebiji bulu tangkis....release tensen...

hanie said... Best Blogger Tips

jaja:
nih bkn dh komen ka?? haaa..sat g malam dia mai ikut bumbung..hahahahah!!



kak tasek:
aiiihhh...jgnla ckp gitu kak..malu niiii...

*smbil cekup kepala dengan baldi*

hahahahaha...



alhariesz:
kannnn..hajat tak kesampaian..tu yg layan perasaan tu..ekekeke

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

ala rilek jer...dia cuma nak darah semangkuk dua. harharhar. benda ni datangnya dari pulau sulu suatu masa dulu. masa abad ke 14 dah ada dah. ini orang salah ilmu la ni. manusia penyembah syaitan. entah kenapa sampai sekarang pun ada lagi. ish, ish, ish...

hanie said... Best Blogger Tips

shukri:
hahahahaha..semangkuk dua?? amboih aihh...gila tamak..bior lah dia..syaitan sentiasa nk menyesatkan anak² Adam..

Im Single said... Best Blogger Tips

ni awek penang ni? The Penang Gal. haha...

hanie said... Best Blogger Tips

samel:
aik...kenalan lama lu ke?
hahahahah :P