Translate

Wednesday, February 03, 2010

[ tanya sikit.. ]

apsal pompuan cukup tak buleh kalau boipren [kalau hasben..aku ase sikit tak heran kan?] diaorang duduk sebelah pompuan lain. dalam panggung wayang ke..[takut meraba ke kena raba?? muahahaha]..tempat makan ke... gigih nih nak suruh tukar tempat..

macam la aku nak g kat boipren dia cakap.."sayang..jom kawen lari dalam guni"

haihhh...

p/s: aku pun pompuan jugak..tulen taww..tapi..takde pulak aku kisah. ahk..korang jawap la..

30 pengkomeng:

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

cemburu ouh..walaupun dah tau mmg takkan jadi ape [kes meraba atau diraba] tapi mmg tak boleh tengok bf duk sebelah pompuan lain..

**daripada pompuan lain gesel2 bahu kt bf kite,baik la kite je yg gesel2 bahu..hahahahhaha

statement ikhlas dari lubuk hati.

Melz said... Best Blogger Tips

tuh cemburu berbahaya tuh ! miahaha ntah mmg ada orang camtuh..jangan cakap pompuan..laki pun ada! haha

jo said... Best Blogger Tips

kalau ada pakwe pun gua tak heran nak bio dia duduk tepi jalan ke tepi makcik ke tepi makwe ke..janji makan nasik dia bayar.

BezBuddy said... Best Blogger Tips

hehe...mstila jeles...better kite yg duk sblh pmpn tu...haha

ezam said... Best Blogger Tips

lenkali cube berdiri taim tgk wayang...sure xjeles....

fiD said... Best Blogger Tips

orang pempuan kena jawb, haha..

kalu laki, sesetengah xde pape, tp yg ade pape tu susa...

macha_sezs said... Best Blogger Tips

jo punya jawapan paling praktikal.

haha~

~0~ said... Best Blogger Tips

sebab ko lagi lawa dari dia kot...heheheheh

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said... Best Blogger Tips

errr...mane ada meraba..takut diraba je nyah....


hahahah

JMR said... Best Blogger Tips

hehe..pmpuan tu kongkong sgt kot..iskh2..

Mazru Majid said... Best Blogger Tips

dia riso pakwe dia ngorat awek tu kot.. :p

.:fifi:. said... Best Blogger Tips

dia bdget...
kekeke..

enassempoi said... Best Blogger Tips

aku.. xbrape kisah pun...

tapi tgk gak le.. kl jenis pmpn duk sblh laki aku tu biasa2.. no hal.. kl jenis yg pakai suar pun paras2 nk nmpk je.. aku suh tukar... aku takut laki aku beralih ke 'wayang' yg lain plak...

hahahaha...

jadah hape ntah masuk wayang sejuk2 bleh pakai singkat2.. gle punyer pmpn...

hanie said... Best Blogger Tips

mimie:
gesel bahu?? hoh..kang tetibe org kata peraba bersiri pulak..


melz:
org lelaki cemburu..lg huduh..kan..idung tu buleh jd mcm lubang idung dinoso..


jo:
yeah...dulikla kan..janji dia setel bil..sudah..


bezbuddy:
ye la kan..sape x syg boipren..



ezam:
yg tu menempah kasut size 8 naik ats kepala...


fid:
ade ape fid...cer kabo sikit... kuikuikui

hanie said... Best Blogger Tips

macha:
see..sapa kata pompuan tipikal...xmain la jeles² terlampau ni.. hahaha



~0~:
oh..ye la kan. well..aku kan low-profile.. muahahahaha!! :P



c.a.m:
aww...tp i bkn peraba tau..i peragut je...peragut hati.. kuikuikui



jmr:
kongkong?? aisehh..rimas seiii..

hanie said... Best Blogger Tips

mazru:
time nyekik nk tgk nasik ke..nk tgk awek? kang tersumbat nasik ikut idung kang..cemana?



fifi:
nih over budget nih..hahah



ena:
dlm panggung gelap...nk skodeng celah mana?? ko selalu skodeng ekkk..

Lifesaver said... Best Blogger Tips

aku rileks je. tu pompuan gedik dan perasaan bf dia hensem kot.hahahaha..tak pon dia tau laki tu mmg dasar dahi licin

tasekM said... Best Blogger Tips

apsal yu bulih pikir sampai ke raba2 ni yang....? pergonah buat ke hape...?

hehehe...

:P

FarhanaLicious said... Best Blogger Tips

paling bersetuju dengan jo. huhu

hanie said... Best Blogger Tips

life:
aku syak lebih ke super perasan la..hahahah!



kak tasikkkkk:
kakkk...ai peragut hati je tau..ai bkn peraba bersiri tawww..



farhana:
akak pn setuju. *smbil angguk² kepala*

Lelaki Autumn said... Best Blogger Tips

hahaha. dia sama jugak dengan konsep duduk sebelah menyebelah rapat rapat di meja makan.

mana nak makan, mana nak bersembang, mana pulak dan pegang tangan.

hanie said... Best Blogger Tips

l.a:
amboi..multitasking kau ye..hahaha

Wanie-san said... Best Blogger Tips

Sbb die tgk kak hanie hot sgt...sampai silau2 matanya..sbb 2la die suh tukar tempat..lalalala

hanie said... Best Blogger Tips

wanie:
ececehh....ko igt akak ko nih hot n spicy apo..

nuyuljana said... Best Blogger Tips

agaknya die takut bf die terlentok atas bahu yu yg gebu tu kot?

:))

hanie said... Best Blogger Tips

nuyul:
lentok?? mmg ai cucuk dia ngan garpu..

hahahah~

Tijah said... Best Blogger Tips

tu saket insikiyior namanya tu...

hanie said... Best Blogger Tips

kak tijah:
tu la kan kak...nih kalo jual insurans kat dia..sure laku kan.. nk sikiyior sgt...ekekeke

Kejora said... Best Blogger Tips

pompuan tu kedekut..xnak share boipren dia ngan orang lain..hahahahha

hanie said... Best Blogger Tips

kejora:
alahhh duduk seblah jek. mn sempat nk romen2...

muahahaha...