Translate

Sunday, May 02, 2010

[ smart tag ]

.

macam biasa..bila sangap takde idea nak buat entry...time tu la tag amatlah di hargai. hehehe.. kali ni kena tag dengan nerzhul..

sebelum dia join pakcik kordi, datang berak depan umah.. baik buat siap-siap..hahaha.. jangan marah waks!!

kesatu: pegi ke folder gambar. pilih folder ke lapan.

kedua: tangkap muat naik gambar kelapan dari folder tersebut.

ketiga: ceritakan serba sedikit sebanyak perihal gambar tersebut..

errr....harap-harap bukan gambar tettttt..fuh..fuh..bismillah...




kenapa keluar gambar ni???? tidakkkk..... gambar terlampau kan?? pejam mata sudeyyy :P

gambar dengan dak yanie..kat melaka. masa ni g kenduri kawen dak anim. err..tak ingat pulak nama tempat ni..tengah ari lit-lit...ade pulak la makhluk sibuk nak bercam-whore sana sinun..jadi..terjadi lah aksi seksa seperti diatas. ada yang berdarah idung? hahahaha..

ok..mangsa seterusnya..

semua yang baca entry ni......rasa kan!!

:P

30 pengkomeng:

fndrocka said... Best Blogger Tips

seronok pulak butang like tu

KeJoRa said... Best Blogger Tips

hohohhoho..

aku xnak terlibat....

sI tEDI said... Best Blogger Tips

ini gambar di kampung saya!! mengapa saya tiada di waktu dan di tempat yag sama yang sebenarnya say aada tetapi awak tak nampak saya yang memang betul-betul saya ada di sana bagi meyakinkan awak yang kampung saya memang dis itu dan itulah hakikatnya..

okey!

komen meraban sbb nak tdo.

aku pernah cuba nak berenang di kolam yg ada di situ atau mandi ar pancut secara terang-terangan

ini serius. sila percaya sepenuh hati!

Tijah said... Best Blogger Tips

folder kelapan saya ada gamba hello kitty jer. nak tunjuk gak ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

memula aku tercari jugak..ape la yang x kena dengan gambar tu..rupanya....




























































































cahaya terang sangat ...

psshhhh --- darah tersembur

-budakpahang-

ezam said... Best Blogger Tips

booteeleecious!!!!!!

Kolo brani pose cengginieh dalam bas balik ijok ar.....

Hahahaha~

Ivo Serentha and Friends said... Best Blogger Tips

Compliments for your blog and your pictures included, I invite you to see the photo blog,
CLICK PHOTOSPHERA

Each week released a new album

Greetings from Italy

Marlow

macha_sezs said... Best Blogger Tips

folder gambar saya tak cukup lapan lagi. hehe.

kat dataran MBMB la kak~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips

budak dalam pic yg melekat tepi tiang pun kena jawab tag eh?

hehehe

h a n i e said... Best Blogger Tips

fndrocka:
kan...seronok mcm dpt ding dang free..



kejora:
ko wajibul ghunnah buat...dah..sila buat! :P



tedi:
ko ade ke tedi?? alaaa...kl x..mesti blh jumpe..kan..

psst..air kolam dia paras buku lali jek..camno nk kuak lentang? :P



kak tijah:
ye keeeeeee gambar hello kitty ni kak..... hehehe :P




c.a.m:
cis..cis dan cisssss!




ezam:
hahahahha!! dlm bas yg bau kaki busuk itewww?? eeeuwwwww..plissss *smbil lentikkan tangan*



ivo / marlow:
pehh..skali org itali daaa...

thank for da compliments... sure..i will visit ur blog later k..

;)




macha:
kamu jangan nak ngelat cha...kang jadi sebijik alphard kang..haaaa...

:P




yanie:
budak tu lagi la kena buat...dh pencen dr berblog 3 bulan kannn..

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips

gile comel pic tue...
ehehehe...
:D

jo said... Best Blogger Tips

peh..tiba-tiba rasa menyesal baca sampai habis.










anggap aku tak bacalah..

alhariesz said... Best Blogger Tips

ada 2 objek yg aku kesian kat gambau nih...

1) dak yanie tu sebab di enterprem...
2) tumit tinggi tuh...err, cam seksa je aku nengok...

tapi tang gaya tonggeng tu aku bagi 9.5 / 10 la...

WAHAHAHAHHAA :D

\m/ 10tonmind \m/ said... Best Blogger Tips

aaaa...folder gambo wa telebih camne plak

h a n i e said... Best Blogger Tips

vee:
ahahahaha..sila jangan terpengaruh dan meniru aksi sedemikian ye..



jo:
hoh..ngelat!



alhariessszzzzzz!!
wa libas jugak lu ni karang! hahahahaha...

h a n i e said... Best Blogger Tips

10tonmind:
pilih folder yg no 8 lah....no lapannnnn....

:P

tasekM said... Best Blogger Tips

rasa nk sepak je ponggong budak baju putih tu....



.

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak tasek:
hahahahahah!! kakkk....ate kejam beno deme.. :P

*nasib bkn gmbr akak...seblah gmbr ni gmbr akak tau..haaaa..caner.. :P*

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahah hanie cam nk bt tarian kuda kepang menendang je...

tp gmbr tu menarik..

member yg dok pegang tiang tu takut tiang lari erk tak pn takut ko tendang hehehehe

aku ^OCEAN^

tasekM said... Best Blogger Tips

rasa2 teringin nk kena santo angin letak le gambor aku....

:P


.

pari pari syurga said... Best Blogger Tips

berapa lama kah kasut tumit tinggi akak tu mampu bertahan?




muahahahahaha...

h a n i e said... Best Blogger Tips

ocean:
aku tabuh hang sat g...hahahahaha..



kak tasek:
hahahaha..alaaaa...ai cover la part mn yg patut... :P



anim;
mcm haram komen..hahahaha!! cilabi...

sepet said... Best Blogger Tips

i nmpk byk tiang bendera jer..

:P

h a n i e said... Best Blogger Tips

sepet:
kan yang..ntah ape la yg diaorg tu tgk kan..kan..

hahahahah :P

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

erk..buat tag nie secara sukerele je kan ?.. tak buat tak pe kan?..

folder gua yang nombo 8 tu gambo betul gua yang tengah tak berape nak betul... selame berbloging tak pernah langsung gua tunjuk gambo muke gua..

so tag nie kira gua abaikan je lah..

hehehe...

h a n i e said... Best Blogger Tips

ardzmarn:
[yeay! wa dh terer taip nama lu tanpa tgk 2 kali :P]

haaa..ni lg sorang nk ngelat. tak de tak de...lu wajib buat okkkkk...

jangan nk tipu folder pulak!

:P

Mak Su said... Best Blogger Tips

tak pandai ler bab coding2 :(

h a n i e said... Best Blogger Tips

maksu:
salah komen ni maksu..hahaha.. haaa..maksu kena buat tauuu :P

J@J@ / Bini The Rock said... Best Blogger Tips

aku cuma baca tajuk jerk...

so terkucil dari senarai kena TAG...
kan kan kannnnnnnn!!

muahhhh!!!

h a n i e said... Best Blogger Tips

jajaaaaaaaaaaaa:
jangan nak ngelat..hahahha