Translate

Wednesday, September 22, 2010

[ kata kunci kata ]

takde idea nak menghapdet...jadi masa ni lah skodeng2 stats blogger dengan nuff... buleh tengok traffic..

[korang kan bijak..pandai2 la ketik bagi beso]

meh tengok keyword apa yang deme cari bawak sampai ke blog aku ni..

ini dari nuff....hahahahahaha!! ko cari menatang hamende ni weii..sedap main?? main hamende..batu seremban? hahahahha! tapi tetap tak buleh lawan keyword dak hamzah...kan hamzah kan...hahahha


ini dari stats..owh...terharu ai..hahahaha.... ;P [perasan nak mapuh mung ni..macam kau sorang nama hanie..]

tak sangka..blog hampeh jibraun macam ni pun ada orang sudi buang masa baca..kan....feeling2 international uolls...hahaha

terima kasih untuk anda..ye anda..haa..anda jugak..ye..ye..anda..semua readers blog ni.. ;">

17 pengkomeng:

Ieda Al-Habsyi said... Best Blogger Tips

hehehhe!! kata kunci 'hanie'tu yang mahal :)

k.e.r.i. said... Best Blogger Tips

sebagai pembaca setia blog ko, aku dengan ini mahu meng-claim duit raya.
(minimum rm10)

Ann said... Best Blogger Tips

kalo aku, dh kembang kempis dpt keyword 'ann cun'...haha

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips

blog kak cho memang macam jibraun.. haha.. larikkkkkkkkk..



*ann cun?? cisss.. tak percaya ahhh..

fatt said... Best Blogger Tips

si hamzah tu putus wayar...timun..wakakaka~ ;p

fatt said... Best Blogger Tips

si hamzah tu putus wayar..
*timun* bwahahaha~ :)

frwls said... Best Blogger Tips

huiyoo gambar profile brader ni.

pinjam topiii

h a n i e said... Best Blogger Tips

kak ieda:
hahaha..ntah apa la deme cari tu kan kak..



keri:
ciom kaki dulu kalau mau..amecam?? hahahahaha



ann:
aku riso kembang tak kempis2 jek..hahahahaha!



gc:
hahahah penjeles!!!




fatt:
wahahahahah!! tu bukan takat putus wayar...putus urat kentut pun buleh budak tu..



caki:
baik ko pikir dua kali caki.. hahahahah!

ezam said... Best Blogger Tips

si manis honey dew.......



wuwuwuwuuuwuwuw.......


tu yg dapat bunga tuh..pewiiiiiitt~

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips

sedap main??? wahahahaha....ade ke ko buat entry sedap2 weh?

Rozita said... Best Blogger Tips

tak kan terima kasih je? kasi ler hamper ke, duit raya ke..utk pembaca blog yg setia sesangat nih...hahahahha

Shukri Mohd Ali said... Best Blogger Tips

jibraun? kuih spesis baru ya? =D

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips

nihler maler tu mende?

hamzah ian said... Best Blogger Tips

gua dikutuk disini..

patut la gua batuk berdarah..

kah kah kah kah

Ju Asu Ra said... Best Blogger Tips

perghhh..dahsyat2...

h a n i e said... Best Blogger Tips

wak ejam:
kahkahkah!! mongokss...



mimie:
ade...enrty popia..sedappppp woh..
hahahahaha!!!



kak zita:
terima kasih tu lagi besor rahmatnye tau kak..hahahaha :P



shukri:
haaa....kuih perisa sankuik susu..hahahaha!!


ardzmarn:
mana wa tau weh..lu gugel la tengok..haha



hamzah:
hahahaha bkn selalu wa kutuk lu weh..kira halal la tuuuu.. :P



koq:
ape yg dasyat weh...

-cD- said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.